آیا شکلات برای پوست مفید است؟
آیا شکلات برای پوست مفید است؟
خرداد ۷, ۱۳۹۶
ویتامینه پوست با ماسک یخ
ویتامینه صورت با ماسک یخ
خرداد ۷, ۱۳۹۶

علت تیرگی پوست آلت تناسلی

علت تیرگی پوست آلت تناسلی

تیرگی پوست آلت تناسلی

علت تیرگی پوست آلت تناسلی

طبق نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه شما باید  به عادت‌های لباس پوشیدن- راه رفتن -نوع لباس میزان گرمای ناحیه آلت خودتان و حتی نوع ماده موبری که استفاده می‌کنید توجه کنید.
 درباره ناحیه فرج میزان ترشحات ناحیه هم می‌تواند مزید بر علت شود و گاهی نوع صابونی که استفاده می‌کنید. خارش‌های زیاد و تحریک محل با ناخن براثر خاراندن و نحوه صحیح طهارت که نباید با دست خود میزان قابل توجهی مواد دفعی را به ناحیبه مالید و همچنین استفاده از شورت‌های راحت به جای شورت‌های اسلیپ بخصوص در فصل گرما و پوشیدن زیر پوش‌های آستین دار به جای رکابی و تاپ همچنین استفاده از صابون گلیسیرین و روغن آن در حین استحمام.
در مورد شستشوی آلت تناسلی به شما شوینده آن تایم رو پیشنهاد می‌کنم که با Phبدن شما سازگاری داره و به همین منظور تولید شده و البته رایحه خوشی هم داره که در روز ۲ بار باید استفاده بشه و هر دفعه ۱ تا ۲ دقیقه صبر کنید البته بعد و قبل از آمیزش هم توصیه می‌شه.

علت تیرگی پوست آلت تناسلیReviewed by سه رخ on May 28Rating: 4.5علت تیرگی پوست آلت تناسلیدر این مقاله میخواهیم علت تیرگی پوست آلت تناسلی را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. آرتینا گفت:

    مرسی خیلی خوب بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *