راه های فر کردن مو بلند
فر کردن مو بلند
تیر ۲۸, ۱۳۹۷
انواع پوست
شناخت انواع پوست
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

آرایش به سبک تیلور سوئیفت

آموزش آرایش تیلور سوئیفت

آرایش به سبک تیلور سوئیفت

آرایش به سبک تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت یکی از محبوب ترین خواننده های زن در دنیا است که در دنیای مد نیز طرفداران بسیاری دارد. تیلور سوئیفت با مدل آرایش جذابی که دارد چهره ای به یادماندنی برای خود ایجاد می کند. به همین دلیل سعی داریم در این مطلب آرایش به سبک تیلور سوئیفت را به شما آموزش دهیم. 
   تیلور سوئیفیت پولدارترین دختر خواننده دنیا است. او چهره زیبا و صدای فوق العاده ای دارد. او سبک آرایشی خاصی دارد که چهره ارو را زیبا و طبیعی جلوه می دهد. اگر شما نیز طرفداری سادگی و زیبایی او هستید با راز و رمز آرایش تیلور سوئیفت همراه باشید. 
- پوست نرم و طبیعی
   بارزترین مشخصه ای که تیلور سوئیفت دارد پوست صاف و نرم است. او همیشه از ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده استفاده می کند تا از این طریق از پوست خود محافظت نماید. پس اگر تمایل دارید مانند تیلور سوئیفت پوستی زیبا و جذاب داشته باشید همیشه از کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب استفاده کنید. 
موهای بلوند نسکافه ای
   ویژگی دیگر تیلور موهای براق و نسکافی است که حسابی با رنگ پوست و رنگ چشم او همخوانی دارد. یکی از شگردهای تیلور برای پوشاندن پیشونی بلند این است که همیشه موهای خود را یا چتری یا به شکل کج روی پیشانی خود آرایش می کند و جذابیت خود را چند برابر می کند. 
خط چشم گربه ای
   سایه و خط چشم گربه ای از پایه های اصلی آرایش تیلور محسوب می شود. او همیشه با خط چشم مایع کمرنگ، خط چشم گریه ای کشیده و با استفاده از سایه مشکی و طوسی چشمان خود را به حالت گربه ای در می آورد، او با این کار جذابیت چشم های رنگی خود را چند برابر می سازد. اگه تمایل داربد چشمان شما مانند تیلور باشد، انتهای چشم خود را با سایه تیره کنید، گوشه داخل چشم و زیر چشم را یک سایه ی صدفی براق زده و با خط چشمی که برس خیلی نازکی دارد، خط چشم گربه ای برای خود بکشید. 
رژ گونه ملایم
   تیلور در مورد استفاده از رژگونه زیاده روی نمی کند. البته این مسئله مختص به این خواننده نیست و کم پیش می اید که زنان هالیوودی به سبک و سیاق آسیایی – ایرانی و رژ گونه های تیره آرایش کنند. این خواننده زیبا برای تکمیل کردن آرایش صورت خود از رژ گونه صورتی کم رنگ استفاده می کند و معمولا رژ گونه او مات است و اثری از برق و اکلیل در آن نیست.
رژ لب قرمز 
   آخرین وسیله آرایشی که تیلور از آن استفاده می کند یک رژ لب قرمز یا رنگی با تونالیته ی قرمز است. خود تبیلور بارها در مصاحبه هایش گفته وقتی حوصله نداره آرایش کند، فقط یه رژ قرمز میزند. این رنگ رژ لب به صورت تیلور و رنگ موهای او خیلی می آید و جذابیت او را چند برابر می کند. تیلور وقتی که رژ لب می زند چربی اضافه آن را با یه دستمال گرفته تا رژ لبش طبیعی تر به نظر برسد. 
آرایش به سبک تیلور سوئیفتReviewed by آرایشگاه on Jul 19Rating: 3.0آرایش به سبک تیلور سوئیفت آموزش آرایش هنرپیشه ها . آرایش به سبک تیلور سوئیفت

سلبریتی ها معمولا آرایش های زیبا و خاصی دارند که زیاد توی چشم هم نمیزند. آرایشی که  امروز میخواهیم در موردش صحبت کنیم آرایش به سبک تیلور سوئیفت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *