آموزش رنگ موی دودی
رنگ موی دودی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۶
اثرات ماسک سیاه (قسمت سوم)
اثرات ماسک سیاه بر روی پوست (قسمت سوم)
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۶

درمان پف چشم -قسمت اول

نکات درمان پف چشم

درمان پف چشم

درمان پف چشم- قسمت اول

در این مقاله راه‌های درمانی خانگی و ساده‌ای از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی میکنیم، تا نگرانی‌هایتان که بخاطر چشم‌های پف کرده در شما ایجاد شده است از بین برود. برخی از این راه‌ها بصورت موقتی پف چشم را کاهش داده و برخی دیگر به دنبال رفع علت این مشکل می باشند.

  • چای
    هر دو چای سبز و سیاه برای تسکین خستگی و پف چشم مفید هستند.چای هایی که کافئینه هستند، به انقباض رگ‌های خونی و کاهش پف اعضای بدن کمک می‌کنند، در حالیکه چای های گیاهی (مخصوصا بابونه) حاوی مواد ضد التهابی هستند که قرمزی و التهاب را تسکین می‌دهد. حدود سه تا پنج دقیقه ۲ کیسه از چای مورد نظرتان را در آب داغ فرو ببرید.
    چای را در آورید، اجازه دهید مقداری خنک شود تا زمانی که گرمای کیسه ها را بتوان تحمل کرد. حالا دراز بکشید، چشمانتان را ببندید و هر کیسه ی چای را بر روی یک چشمتان بگزارید و با یک پارچه ی نرم آنرا بپوشانید. در طول ماه هایی که هوا گرم است هم می‌توانید کیسه های چای که در آب داغ فرو برده‌اید را در یخچال گذاشته، پس از خنک شدن بر روی چشمانتان بگزارید تا سرحال بیایید.
  • قاشق
    قاشق تأثیر موقتی ای برای التیام خستگی و پف چشم‌ها دارد. ۴ یا ۶ قاشق را در یخچال بگزارید. هر زمانی که خواستید چشمانتان آرام شود، دراز کشیده، چشم‌هایتان را ببندید و قاشقی را بر روی هر چشمتان بگزارید. پس از اینکه قاشق گرم شد، آنرا با یکی از قاشق های خنک درون یخچال عوض نمایید.
  • خیار
    خیار یکی از درمان های شناخته شده است. خیار نه تنها خوشمزه و آرامش بخش است، بلکه بخاطر خواص جمع کنندگی اش، باعث انقباض رگ‌های خونی نیز خواهد شد. سرتان را به عقب خم کرده، چشمانتان را ببندید و برشی از خیار را روی هر چشم بگذارید و مادامی که خیار در حال التیام پف چشمان شماست، برای پنج تا ده دقیقه استراحت کنید.
  • سفیده تخم مرغ
    سفیده تخم مرغ بعنوان درمانی برای پف صورت شناخته شده است. یک یا دو سفیده ی تخم مرغ را آنقدر بهم بزنید تا سفت شود، سپس با یک قلمو یا پارچه ی نرم به زیر چشمانتان بمالید. با این کار به طور محسوسی متوجه خواهید شد که پوستتان سفت تر شده و پف زیر چشمانتان کاهش پیدا کرده است.

از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بهترین راه درمان پف چشم چای میباشد

ادامه مطلب:

درمان پف چشم - قسمت دوم

درمان پف چشم -قسمت اولReviewed by سه رخ on May 19Rating: 4.5درمان پف چشمدر این مقاله میخواهیم راه های درمان پف چشم را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. شقایق گفت:

    من خودم روش قاشق رو امتحان کردم خیلی خوب جواب داده.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *