میکروپیگمنتیشن موی سر در آرایشگاه
میکروپیگمنتیشن موی سر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶
خط لب کالاس
مداد لب کالاس Callas
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶

نکات درمانی چشم پف دار

نکات درمانی چشم پف دار

چشم پف دار

نکات درمانی چشم پف دار

  • زیر چشمانتان را ماساژ دهید، این کار می‌تواند پف چشم‌های شما را از بین ببرد. چشمانتان را ببندید و به آرامی انگشت حلقه ی خود را در زیر یک چشم فشار دهید، سپس انگشتتان را به شکل قوسی از گوشه ی داخلی به گوشه خارجی چشم حرکت دهید. ۱۰ تا ۱۵ بار این حرکت را تکرار کنید و به سراغ چشم دیگرتان بروید. این یک ماساژ عالی برای زمانیست که می‌خواهید از تخت خوابتان بلند شوید.
  • اگر می‌توانید از ۲ بالش استفاده کنید تا هنگام خوابیدن سرتان در ارتفاع بالاتری باشد. در این صورت مایع در زیر چشمانتان جمع نخواهد شد.
  • صبح ها چشمانتان را نمالید! حتی سعی کنید در طول روز هم به چشمانتان دست نزنید.
  • هواستان باشد چه آرایشی می‌کنید! آیا چشمان شما در وسط روز پف می‌کند؟ در مورد خانم ها، شاید مقصر پف چشم‌ها، محصولات زیبایی شان باشد! بسیاری از لاک ناخن ها، اسپری‌های مو و لوازم های آرایشی حاوی فرمالدئيد هستند که می‌تواند باعث تورم چشم شود.خوشبختانه صنعت مد و زیبایی، هوشمند است، شما می‌توانید محصولات عاری از فرمالدئيد را نیز در قفسه ی فروشگاه های زیبایی بیابید. هر لوازم آرایشتان را به نوبت برای یک تا دو هفته استفاده نکنید تا تشخیص دهید که کدام یک باعث پف چشمان شما شده است.
  • به چشمانتان استراحت بدهید! برای هر یک ساعتی که با کامپیوتر کار می‌کنید، ۵ تا ۱۰ دقیقه نیاز به استراحت دارید. از پنجره به بیرون خیره شوید یا چشمانتان را ببندید و به فکر فرو روید. زمانی که با کامپیوتر کار می‌کنید، هر چند دقیقه به محل دور تری نگاهی بندازید.
  • اتاق خوابتان را از گرد و غبار، گرده گیاهان و شوره ی حیوانات خانگی تان تمیز نگاه دارید. اشیائی که گرد و غبار را به خود جذب می‌کنند را از اتاقتان بردارید، ملافه هایتان را هفته‌ای یک بار با آب بسیار داغ بشویید، تشک و بالش هایتان را با پوشش محافظ گرد و غبار بپوشانید و مانع ورود حیوانات خانگی خود به تختخوابتان شوید.در فصل گرده افشانی، پیش از اینکه سرتان را روی بالش بگزارید موهایتان را بشویید، و بجای باز کردن پنجره ها هم از دستگاه‌های تهویه ی مطبوع استفاده کنید.
  • از صابون های ضد حساسیت و عاری از اسانس و رنگ‌های مصنوعی استفاده نمایید.

متخصصین زیبایی در آرایشگاه برای کاهش پف چشمانتان از راه‌های دیگری بهره می‌برند که میتوانید در مقاله درمان پف چشم استفاده کنید.

درمان پف چشم - قسمت اول

درمان پف چشم - قسمت دوم

نکات درمانی چشم پف دارReviewed by سه رخ on Jun 9Rating: 4.5نکات درمانی چشم پف داردر این مقاله میخواهیم نکات مهم درمانی چشم پف دار را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

2 دیدگاه ها

  1. سحر ناز گفت:

    بعضی ها هم ژنتیکی این چشم پف دار رو دارن

  2. رئیسی گفت:

    بیشتر خانوم ها چون شبا درست چشماشونو نمیشورن و اثرات آرایش چشم باقی میمونه اکثرا چشماسون پف داره.روش های خوبی رو مطرح کردین جالب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *