قرص ناخن و مو
قرص تقویت ناخن و مو
مهر ۲۶, ۱۳۹۶
شانه مو
برس موی سر
مهر ۲۶, ۱۳۹۶

نکات آرایش در سفر

مهم ترین نکات آرایش در سفر

نکات آرایش در سفر

نکات آرایش در سفر

        متخصصین زیبایی در آرایشگاه معتقدند در سفرها همان قدر که به لوازم ضروری برای لذت بردن از کنار هم بودن احتیاج دارید، باید اسباب و شرایط سلامت و زیبایی تان را هم با خود همراه کنید.از پاک کننده های آرایشی و ضدآفتاب گرفته تا دئودورانت های مردانه و ژل های اصلاح که برای حفظ رطوبت پوست و بهداشت بدن از نان شب برای سفر هم واجب تر است.

  • ضدآفتاب
    به یاد داشته باشید اولین کرمی که باید در کیف آرایش شما قرار بگیرد همین کرم ضدآفتاب است.ضدآفتاب رنگی باید با حداکثر حفاظت در برابر آفتاب باشد.این کرم یکی از موثرترین کرم ها برای جلوگیری از ایجاد لک و دانه های قهوه ای ناشی از آفتاب در سفر است. این کرم که تا ساعت ها در برابر نور مقاوم است برای خانم هایی که پوست چرب و مستعد جوش دارند توصیه می شود پس بهتر است 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از آن استفاده و هر چند ساعت یک بار آن را تمدید کنید. 

  • ضدآفتابی مردانه 
    اولین و ضروری ترین پیشنهادی که باید در ساک ورزشی و سفر آقایون قرار گیرد ضدآفتاب های مقاوم و اسپرت است.ضد آفتایب بهترین گزینه برای سفرهای ساحلی و گرم و خشک است و به دلیل مقاوم بودن در برابر آب تا ساعت ها پوست شما را در برابر حساسیت و آفتاب سوختگی حفظ می کند. پس مرد بودن تان را برای استفاده نکردن از کرم های مراقبتی بهانه نکنید
  •  کرم جوان کننده
    اگر قرار است کیف آرایش در سفر همراه شما باشد، بهتر است کرم جوان کننده ای همراه ببرید. کرم ضدچروک و جوان کننده با پیری پوست مبارزه می کند و به طور آشکار سبب جوانی پوست می‏شود. این کرم عمق چروک‏ها کمتر، پوست سفت‏، روشن و شفاف تر می کند.  این ضد چروک غیر جوش زا را که مورد تایید متخصصان پوست در آرایشگاه است، حتما همسفر خود کنید.

  •   پاک کننده صورت
    در سفرهای طولانی با قطار و اتومبیل و در طول روزهایی که در سفر هستید برای اینکه بتوانید آرایش یا آلودگی ها را از صورت تان بدون نیاز به شست وشو پاک کنید، احتیاج به محلول پاک کننده دارید.بعد استفاده از این محصول نیازی به شست وشو با آب نیست.پس در تکمیل پک بهداشت و زیبایی مسافرتی امسال خود پاک کننده صورت را هم اضافه کنید.

  •  ضدچروک مردانه
    با تغییر آب و هوا یا به اصطلاح آب به آب شدن اولین اتفاقی که برای پوست می افتد خشکی و درنهایت افتادن خط و خطوط و چروک های عمیق است. از آنجایی که مردها کمتر به این جنبه از محافظت جوانی پوست خود توجه می کنند زودتر به مشکل افتادگی و شل شدن پوست دچار می شوند. پس بهتر است علاوه بر استفاده روزانه از این کرم در سفر هم به فکر مراقبت از پوست تان باشید.

  •  سرم بعد از اصلاح
    هرقدر هم بخواهید کیف مسافرت آقایان را سبک و مختصر بچینید جای برخی محصولات را با هیچ چیزی نباید پر کرد. احساس کشیدگی و خشکی پوست بعد از اصلاح را از بین برده و در صورت استفاده روزانه و مداوم از آن موجب کاهش رشد مو و سریع و راحت اصلاح شدن موها می شود. 

  •   ژل اصلاح صورت
    مردها معمولا برای اصلاح صورت شان در سفر کمتر به جنبه های بهداشتی آن توجه می کنند. در صورتی که اگر اصلاح صورت شان را با استفاده از ژل های مخصوص انجام دهند نه تنها از پوست خود مراقبت کرده اند بلکه از حساسیت، سوزش و سرخ شدن آن هم پیشگیری می کنند.اگر خواستید از بردن این فوم صرف نظر کنید به یاد روبوسی و دید و بازدید های سفر باشید .

  • اسپری آب معدنی
    این اسپری برای درمان التهاب، آفتاب سوختگی ها و مبارزه با خشک شدن آب پوست بدن مفید است و استفاده روزانه از آن باعث درخشندگی پوست تان می شود. این محصول استثنائا برای استفاده در موقعیت هایی مانند خشکی پوست بعد از اصلاح آقایان و خارش و ادرار سوختگی هم پیشنهاد می شود اما بهترین زمان مصرف آن هنگام مسافرت بعد از ورزش و قبل از بیرون رفتن از منزل است .
    اسپری آب معدنی هم از دیگر محصولاتی است که در سفر توصیه می کنیم همراه داشته باشید. معمولا بیشتر محصولات بهداشتی برای تمام اعضای خانواده در سفر توصیه می شود.
نکات آرایش در سفرReviewed by طناز لطفی on Oct 18Rating: 3.5نکات آرایش در سفر متخصصین زیبایی در آرایشگاه معتقدند در سفرها همان قدر که به لوازم ضروری برای لذت بردن از کنار هم بودن احتیاج دارید، باید اسباب و شرایط سلامت و زیبایی تان را هم با خود همراه کنید.

باید اسباب و شرایط سلامت و زیبایی تان را هم با خود همراه کنید.از پاک کننده های آرایشی و ضدآفتاب گرفته تا دئودورانت های مردانه و ژل های اصلاح که برای حفظ رطوبت پوست و بهداشت بدن از نان شب برای سفر هم واجب تر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *