چگونه مژه ها را رنگ کنیم
چگونه مژه ها را رنگ کنیم(قسمت اول)
دی ۲۹, ۱۳۹۵
نکات مهم قبل اپلاسیون در آرایشگاه
نکات قبل از اپیلاسیون
دی ۲۹, ۱۳۹۵

چگونه به رشد مژه ها کمک کنید

راه های کمک به رشد مژه

کمک به رشد مژه

چگونه به رشد مژه ها کمک کنید

مژه های بلند و خمیده یکی از رویاهای زیبایی زنانو متخصصین زیبایی در آرایشگاه است که آن را بیان میکنند. اما برای برخی رسیدن به این رویا نسبت به بقیه کمی سخت تر است. اگر برای رشد مژه ها دچار مشکل هستید از روش های زیر استفاده کنید تا رشد کلی مژه هایتان بهتر شود.
نرم کننده مژه
۱- از وازلین استفده کنید.با انگشت تمیز یا گوش پاک کن به آرامی یک لایه خیلی نازک از وازلین به روی مژه های پلک بالا بمالید. اگر دوست دارید میتوانید قبل از خواب اینکار را انجام دهید یا میتوانید در طول روز اینکار را انجام دهید.
. وازلین تک تک تار مژه ها را میپوشاند و از آنها در برابر خشکی و مواد مضر موجود در هوا حفاظت میکند و باعث میشود که مژه ها خیلی موثرتر نرم و مرطوب بمانند که این حالت باعث رشد مژه هایی قوی وسالمتری می شود.
۲- روغن های طبیعی زیبایی به ریشه مژه ها بمالید. معمولا چند نوع روغن متفاوت برای استفاده پیشنهاد میشود اما همه آنها با یک روش یکسان تنها با ایجاد یک لایه محافظ روی مژه ها اثر میکنند و از آنها در برابر خشکی و مواد مضر موجود در هوا حفاظت میکند. روغن ها نرم کننده های طبیعی مژه ها هستند.
. روغن زیتون، روغن ویتامین E، روغن کرچک و روغن شتر مرغ به خاطر وجود مواد مغذی شان بالاترین رتبه را در لیست روغن های پیشنهادی زیبایی دارند.
. با استفاده از گوش پاک کن بدقت یک قطره از روغن را بین مژه های پلک بالا بمالید و ارگ قببل از خواب اینکار را انجام میدهید قبل از رفتن به رختخواب اجازه دهید تا روغن کاملا جذب شود.
۳- مخلوط سفیده تخم مرغ درست کنید. سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین است. بعضی از افراد موهایشان را بطور منظم با سفیده تخم مرغ میشویند. شما هم میتوانید مژه هایتان را برای استحکام و تقویتشان با سفیده تخم مرغ بشویید.
. یک سفیده تخم مرغ را با مقدار مساوی از روغن کرچک مخلوط کنید.
. از برس تمیز ریمل یا گوش پاک کن استفاده کنید و دو قطره از مخلوط را به مژه ها ی پلک بالا بزنید.
۴- از محلول های تقویتی و مخصوص رشد مژه صنعتی یا نرم کننده استفاده کنید. این محصول را روزانه به مژه ها بمالید و طی چند هفته شهد رشد محسوس انها باشید.
. مواد اولیه آنها با توجهبه مارک و برنشان متفاوت است ولی اکثرا محتوی پپتید ها یا آمینو اسید ها، ویتامین ها، و آلوئه ورا و باقی مواد معدنی و مغذی هستند که به استحکام و رشد مژه ها کمک میکنند.

چگونه به رشد مژه ها کمک کنیدReviewed by Tannaz lotfy on Jan 18Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *