آموزش پاک کردن کرم پودر رژگونه
آموزش پاک کردن کرم پودر و رژ گونه
بهمن ۳, ۱۳۹۵
نکات مهم قبل آرایش عروس
نکات مهم قبل از آرایش عروس
بهمن ۴, ۱۳۹۵

بهترین روش پاک کردن رژ لب

بهترین روش پاک کردن رژ لب

پاک کردن رژ لب

بهترین روش پاک کردن رژ لب

۱- با انگشت خود یک لایه نازک وازلین روی لب ها بمالید.حتی می توانید بیشتر هم بمالید چون نه تنها باعث پاک شدن رژ لب میشود بلکه باعث نرم و مرطوب شدن لب هایتان نیز میشود. با جستجو میان برند های معتبر و گران قیمت مرطوب کننده ها خودتان را به دردسر نیاندازید. یک مرطوب کننده معمولی موجود در داروخانه هم میتواند همین کار را خیلی سریع انجام دهد. همچنین شما میتوانید به جای وازلین از روغن زیتون یا نارگیل استفاده کنید ولی مالیدن آنها به لب احتمال کمی کثیف کاری دارد.

۲- پنج دقیقه صبر کنید تا وازلین اثر کند. روغن موجود در وازلین روغن موجود در رژ لب را حل میکند، این چیزی است که اثر پاک کنندگی دارد. روغن، چربی رژ را به خود جذب میکند بجای دفع کردن آن، مانند آب.

۳- پد آرایشی را چند ثانیه به لب خود فشار دهید. شما با یک حرکت دوار و آهسته میتوانید رژ را پاک کنید، سعی کنید که پد را خیلی روی لب ها نکشید چون وازلین و رژ حل شده را نمیخواهید که به باقی صورتتان، اطراف لب ها پخش کنید.

۴- پد را پشت و رو کنید و باقی مانده وازلین و رژ را از لب ها پاک کنید. تقریبا تمام آن پاک شده و باقی مانده را روی پد میبینید. اینکار را اگر لازم است دوباره تکرار کنید. اگر هنوز مقداری از رژ رو لب هایتان باقی مانده هرگز بدون روغن لب ها را نمالید چون این کار باعث خشکی آنها میشود.

۵- از لایه بردار و نرم کننده برای لب ها استفاده کنید. لایه بردار هر گونه رنگ و لک باقی مانده از رژ یا پوست های شخک لب را بر میدارد. نرم کننده هم باعث میشود لب ها نرم و سلامت برای دفعات بعدی استفاده از رژ باشند.میتوانید از لایه بردارهایی که برای لب ها ساخته شده اند با یک مسواک تمیز و خیس بر روی لب ها بمالید یا میتوانید به جای لایه بردار از مخلوط شکر قهوه ای و عسل استفاده کنید.از حرکت های دوار و خیلی نرم برای لایه برداری لب ها استفاده کنید. تاکید میکنیم که حرکت خشن باعث ترک خوردن و خشکی لب ها میشود.

بهترین روش پاک کردن رژ لبReviewed by Pantea Paydar on Jan 23Rating:

1 دیدگاه

  1. غزاله گفت:

    نکات جالبی بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *