ضرر چسب مژه مصنوعی
ضرر چسب مژه مصنوعی
آذر ۲۶, ۱۳۹۵
صرفه جویی در هزینه آرایشگاه
هزینه های زندگی را چگونه کم کنیم؟
آذر ۲۸, ۱۳۹۵

ریزش مو را کنترل کنید

کنترل ریزش مو

ریزش مو

در این مقاله چند روش آسان برای کنترل ریزش مو برایتان درنظر گرفته ایم :

1- روغن زیتون: برای مو استفاده از روغن زیتون علاوه بر شفاف کردن موها، باعث رشد موهای جدید هم میشود. مثلا میتوانید قبل از خواب مقداری روغن زیتون به موهای خود بمالید و با پارچه ای (مثل روسری) موهایتان را بپوشانید و بخوابید. فردا صبح موهای خود را کاملا بشویید .با چند بار تکرار، رشد موهای جدید را در سرتان احساس می کنید . این کار سبب حذف باکتری ها از فولیکول های مو می شود که در نهایت منجر به رشد موهای فرد می شود.
2- تخم مرغ : زرده تخم مرغ را از سفیده جدا کنید و بر روی پوست سر خود بمالید. زرده تخم مرغ را برای مدت 20 دقیقه روی سرتان بمالید. حالا سر خود را با آب سرد بشویید. از آب داغ برای شستن تخم مرغ از روی سر خود استفاده نکنید، چون در این صورت زرده تخم مرغ بلافاصله سفت می شود.
3-روغن بذر کتان : برای 5 دقیقه بر روی سر خود این روغن را به صورت حرکات دایره ای شکل بمالید. بعد بگذاربد تا روغن برای مدت 30 دقیقه بر روی موهایتان بماند. این کار سبب تحریک فولیکول های مو می شود و با افزایش گردش خون در پوست سر، شرایط را برای رشد موها فراهم می شود. 
4- سرکه سیب : نصف فنجان سرکه سیب را با نصف فنجان آب گرم ترکیب کنید و با آن موهای خود را شستشو دهید.بهتر است پس از شامپو زدن موهای خود را با سرکه شستشو دهید. همچنین می شود هنگام آب کشی موهای خود، از سرکه سیب استفاده کنید.سرکه با افزایش گردش خون در  مویرگ ها سبب سلامتی  موها می شود و از شکنندگی موها جلوگیری می کند و به رشد موها کمک می کند.

همچنین میتوانید از متخصصین بهترین آرایشگاه ها برای کنترل ریزش مو مشاوره بگیرید.

ریزش مو را کنترل کنیدReviewed by Pantea Paydar on Dec 17Rating:

4 دیدگاه ها

  1. mitra.sd گفت:

    واقع ریزش مو یکی از بدترین دردسرهایی هست که ادم میتونه تحمل کنه .

  2. taraneh.mirabi گفت:

    ریزش مو خیلی بده و باعث افسردگی میشه . راهکار هایی که گفتین خیلی خوب بود

  3. ص گفت:

    مرسی از سایت خوبتن

  4. ص گفت:

    خیلی خوب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *