بهترین راه خشکی پوست در ماه رمضان
خشکی پوست در ماه رمضان
خرداد ۵, ۱۳۹۷
مزایای اصلاح صورت با شمع
اصلاح صورت با شمع
خرداد ۵, ۱۳۹۷

آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه

آموزش آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه

آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه

آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه

   بسیاری از خانم هایی که بر روی پوست صورت خود لکه های سیاه و خال و زخم های کوچک دارند تمایل دارند با استفاده از روش های آرایشی آن ها را پوشش دهند. به توصیه آرایشگران و میکاپ آرتیست ها در آرایشگاه برای اینکه زخمهای کوچک،خالهای ریز و لکه های سیاه هنگام آرایش کاملا محو شوند و کاملا پوشانده شوند هرگز آنها را با یک مرطوب کننده چرب نکنید. زیرا استفاده از مرطوب کننده، ترمیم و خشک شدن زخم ها را به تأخیر می اندازد و موجب جذب سریع فوندیشن در پوست می شود  و زخم را تازه تر نشان می دهد و خالها و لکه ها را براق کرده و بیشتر نمایان می کند. برای پوشاندن این لکه و مشکلات پوستی می توان با بکارگیری چند روش ساده هنگام آرایش آنها را به نحوی پوشاند که با تمام نقاط دیگر پوست همرنگ و یکدست به نظر برسند.
   پیشنهاد ما این است که ابتدا تنها از یک ضد آفتاب فاقد چربی و ترجیحآ رنگی برای زیرسازی پوست استفاده کنید و تمام نقاط پوست را یکدست با آن پوشش دهید. سپس از کرم پودری که یک درجه از رنگ پوست شما تیره تر است (برای محو کردن لکه ها) استفاده کنید و یک لایه کامل روی ضد آفتاب به تمام نقاط بزنید. کمی صبر کنید و با نوک انگشتان به پوست ضربه بزنید. حالا با یک فوندیشن تنها روی لکه ها و خالها و زخمها را پوشانده و بعد روی آن دوباره از همان کرم پودر زده و پوست را کاملا یکدست نمایید. اگر لکه ها خیلی تیره بودند و باز کمی دیده شدند بهتر است در پایان کار از یک پنکیک همرنگ فوندیشن استفاده نمایید و مجددا روی لکه ها و بعد به آرامی همه نقاط را یکدست نمایید. دقت کنید در مورد پوست هایی با این خصوصیات هر چه کرم پودر و فوندیشن یا پنکیک از رنگ پوست تیره تر باشد قابلیت پوشانندگی لکه ها و خالها بیشتر است، پس سعی کنید از پوشاننده های روشن تر از رنگ پوست خود استفاده نکنید.

آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاهReviewed by آرایشگاه on May 26Rating: 3.0آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاهبرای آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه باید از کرم ها و فوندیشن های تیره تر از رنگ پوست خود استفاده نمایید تا کاملاً پوست یکدست شود. در این مقاله این آرایش را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه باید از کرم ها و فوندیشن های تیره تر از رنگ پوست خود استفاده نمایید تا کاملاً پوست یکدست شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *