آشنایی با مواد لیفت مژه
مواد لیفت مژه
آبان ۱۰, ۱۳۹۶
آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران
آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران
آبان ۱۰, ۱۳۹۶

آرایش زمستانی: جذابیت گربه ای

آرایش گربه ای

آرایش زمستانی: جذابیت گربه ای

آرایش زمستانی: جذابیت گربه ای

   یکی از جذاب ترین انواع آرایش زمستانی، آرایش جذابیت گربه ای است. این مدل آرایش موردپسند بسیاری از هنرپیشه‌‌ های‌‌ هالیوودی مانند الیزابت تیلور و آنجلینا جولی و ... بوده و برخلاف نام آن، این آرایش را می توان برای هر چشمی استفاده کرد. نکته بسیار مهم در این مدل آرایش ضخامت خط چشم است که باید متناسب با نوع چشم فرد کشیده شود و هر چقدر چشم درشت‌تر باشد می‌توان از خط چشم پهن‌تری نیزاستفاده نمود. بر حسب علاقه از مداد چشم یا خط چشم مایع برای کشیدن خط چشم می توان استفاده کرد. در آرایشگاه این آرایش را بسیاری از دختران جوان می پسندند. زیرا حالت چشم ها در این مدل آرایش نمایان تر خواهد شد و در واقع جذابیت چهره را می توان با آن افزایش داد.

چگونگی انجام آرایش جذابیت گربه ای:

مرحله اول: در این مرحله یک با استفاده از یک سایه مات روشن مانند عاجی یا زردآلویی روی پلک را بپوشانید و سپس از یک سایه تیره تر مانند رنگ قهوه‌ ای پلک را سایه بزنید. این سایه‌‌ها می توانند به زیبایی خط چشم شما بسیار کمک کنند.
مرحله دوم: کنترل خط چشم مایع ممکن است برای بسیاری از خانم ها سخت باشد، پس برای شروع بهتر است قبل از استفاده از خط چشم مایع از یک مداد چشم به عنوان پایه کار استفاده نمایید و بعد روی آن را با یک خط چشم مایع بکشید تا خط پشم شما تمیز و مرتب بر روی پلک ایجاد شود. در این مدل آرایش باید خط چشم را از گوشه‌ ترین نقطه چشم به گوشه دیگر چشم بکشید. البته می‌توان کمی بیشتر خط چشم را به داخل بکشید.
مرحله سوم: اگر خط چشم کشیدن برای شما سخت است از این روش استفاده نمایید: ابتدا روی خط چشم از گوشه داخلی به وسط بکشید و سپس از وسط به گوشه بیرون چشم ادامه دهید تا با مژه زدن برای شما مشکلی پیش نیاید، چونشما حداکثر 10 ثانیه زمان دارید که خط چشم خود را کامل بکشید. بعد از آن چشم دچار سوزش و اشک می گردد.
مرحله چهارم: در آخر با استفاده از یک ریمل مشکی چشمان خود را زیباتر کنید.

 
آرایش زمستانی: جذابیت گربه ایReviewed by سه رخ on Nov 1Rating: 3.0آرایش زمستانی: جذابیت گربه ایآرایش جذابیت گربه ای یکی از مدل های آرایش زمستانی است که بیشتر بر روی آرایش چشم تمرکز می کند و جذابیت چشم ها را افزایش می دهد. در این مقاله این مدل آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش جذابیت گربه ای یکی از مدل های آرایش زمستانی است که بیشتر بر روی آرایش چشم تمرکز می کند و جذابیت چشم ها را افزایش می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *