برس موی مناسب
ویژگی‌‌های یک برس موی خوب
آبان ۵, ۱۳۹۶
آرایش خلیجی
آموزش آرایش چشم خلیجی
آبان ۵, ۱۳۹۶

آرایش زمستانی: دختر طلا کاری شده

آرایش طلایی

آرایش زمستانی: دختر طلا کاری شده

آرایش زمستانی: دختر طلا کاری شده

   یکی از مدل های آرایش زمستانی، آرایش دختر طلاکاری شده است. علت نام گذاری این مدل آرایش به دلیل استفاده از رنگ های طلایی برای آرایش چشم است. سایه‌‌هایی به رنگ طلایی و مسی و برنزی یک ظاهر فریبنده و مدرن به چهره می دهند. به علاوه این رنگ سایه با هر رنگ پوستی سازگار می باشد. اگر پلک شما دارای چروک است قبل از زدن این سایه حتما با یک کرم پودر سطح پلک را بپوشانید. این سایه در پلک‌های کشیده بسیار زیباتر و درخشان‌ تر به نظر می رسد. این رنگ‌ها چهره را شاداب تر و جوان تر می‌ کند و عیب‌‌های احتمالی صورت را پنهان می کند. در ارایشگاه از این آرایش برای افراد میانسال استفاده می شود تا شادابی چهره را به کمک این مدل افزایش دهند.

چگونگی انجام آرایش دختر طلا کاری شده:

مرحله اول: دراین مرحله به وسیله یک برس سایه، مقداری سایه طلایی را تا برجستگی استخوان پلک بکشید.
مرحله دوم: سپس مقداری از سایه طلایی تیره و یا برنزی را در انتهای پلک چشم کشیده تا درخشش سایه طلایی بیشتر خود را نشان دهد.
مرحله سوم: تیره‌ترین رنگ سایه مانند رنگ مسی بسیار تیره را روی خط چشم به صورت یک خط بکشید.
مرحله چهارم: در این مرحله باید سایه‌‌ ها را در هم ادغام و محو کنید تا مرز بین آن ها مشخص نباشد. به کمک یک برس سایه تمیز بین سایه‌‌های رنگی حالت خطی را از بین برده و تمامی رنگ ها را در هم ادغام نمایید.
مرحله پنجم: در این مرحله با یک مداد چشم برنزی تمام اطراف چشم را بکشید.
مرحله ششم: در آخر با یک ریمل رنگ مشکی با حرکت چرخشی مژه‌‌ها را آرایش داده تا سایه‌ چشم جذاب تر به نظر برسد.

آرایش زمستانی: دختر طلا کاری شدهReviewed by سه رخ on Oct 27Rating: 3.0آرایش زمستانی: دختر طلا کاری شدهمدل آرایش دختر طلا کاری شده یکی از مدل های آرایش زمستانی است که به خانم های میانسال بیشتر پیشنهاد می شود زیرا چهره را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد. در این مقاله این مدل آرایش را به شما آموزش می دهیم.

مدل آرایش دختر طلا کاری شده یکی از مدل های آرایش زمستانی است که به خانم های میانسال بیشتر پیشنهاد می شود زیرا چهره را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *