آموزش آرایش ژاپنی
آرایش ژاپنی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶
درمان های گیاهی برای کاهش چربی صورت
درمان های گیاهی برای کاهش چربی صورت
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶

بالم لب خانگی عسل

بالم لب خانگی عسل

بالم لب عسل

بالم لب خانگی عسل

چگونه بالم لب عسل خودتان را درست کنید

به گقته متخصصین زیبایی در آرایشگاه  شما در نهایت مقدار زیادی از محصولاتی که به لب هایتان می مالید را به وسیله زبان زدن به لب ها یا خوردن، وارد بدنتان می کنید. به علاوه لب محل آسانی برای شروع می باشد. همان طور که متخصص زیبایی در آرایشگاه ، توضیح می دهد: درست کردن بالم لب به چند ماده تشکیل دهنده نیاز دارد و انجام آن در خانه، کار بسیار آسانی است.
به منظور الهام بخشیدن و قدرت دادن به خانم ها برای دور انداختن تمام محصولات زیبایی شیمیایی برای داشتن یک سبک زندگی سالم تر، ایو این دستور انحصاری را برای درست کردن بالم لب عسل با استفاده از روغن نارگیل (یک مرطوب کننده عالی حاوی ویتامین E)، روغن آفتابگردان، کره انبه، موم (که یک سد حفاظتی طبیعی برای جلوگیری از ترک خوردن لب ها تشکیل می دهد) و البته عسل (که ضد باکتری، ضد قارچ و ضد عفونی کننده است) با ما به اشتراک گذاشت.

دستور تهیه بالم لب خانگی عسل

  • ۴ قاشق چایخوری قرص موم ارگانیک
  • ۲ قاشق چایخوری روغن نارگیل ارگانیک
  • ۱ قاشق چایخوری عسل مایع ارگانیک خام
  • ۲ قاشق چایخوری روغن دانه آفتابگردان ارگانیک
  • ۱ قاشق چایخوری کره انبه ارگانیک

موم، روغن ها و عسل را در یک دیگ روی حرارت کم، آب کنید. یا یک کاسه آلومینیومی را در یک ماهی تابه پر از آب گرم قرار دهید. هنگامی که موم آب شد، آن را از روی حرارت بردارید و با یک همزن دستی یا برقی بهم بزنید تا زمانی که مایع سرد شده و عسل به خوبی مخلوط شود (شما در ابتدا عسل را در زیر روغن ها خواهید دید که بدین معناست که باید آن را بیشتر بهم بزنید). اگر پیش از این، شروع به سفت شدن کرد، نترسید. دوباره آن را برای چند ثانیه در ذیگ قرار دهید تا مجددا آب شود.
آن را در ۸ ظرف بالم لب بریزید و اجازه دهید برای ۲ ساعت خنک شود، تازمانی که کاملا به حالت جامد درآید. آن را به هر تعداد دفعات لازم به لب هایتان بمالید. عمر مفید این بالم لب عسل حدود ۶ ماه است. بسته به عمر مفید روغن ها و کره هایی که استفاده کرده اید. نیازی نیست آن را در یخچال قرار دهید.

بالم لب خانگی عسلReviewed by سه رخ on May 8Rating: 4.5بالم لب خانگی عسلدر این مقاله میخواهیم دستور تهیه بالم لب خانگی عسل را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

2 دیدگاه ها

  1. pari گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *