ویتامینه ی موی چرب
ویتامینه موی چرب
فروردین ۲۹, ۱۳۹۶
روش های رفع خشکی ریمل
با ریمل خشک شده چه کنیم؟
فروردین ۲۹, ۱۳۹۶

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه

راز زیبایی

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه

اکثر ما علاقه داریم که ظاهر و البته احساس خوبی داشته باشیم، اما با توجه به اینکه بابت خیلی چیزها باید پول خرج کنیم، اولویت خرید لوسیون ها و انواع محصولات زیبایی کم شده و به انتهای لیست خریدمان منتقل می‌شود. دیگر نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا در این مورد به شما کمک کنیم. در اینجا راز زیبایی را از نظر متخصیین زیبایی در آرایشگاه به شما خواهیم آموخت که کاملا رایگان بوده و بدون صرف زمانی به شما احساس خوبی نیز خواهند بخشید.

  • از شر چشمان پف کرده خلاص شوید
    راه و روش خوابیدنتان را تغییر دهید تا از شر چشمان پف کرده خلاص شوید! به همین راحتی. مایع زیر چشمان شما می‌تواند سن شما را بالا ببرد و با ظاهری که می‌سازد احساس ناخوشایندی به شما منتقل کند. اما همه ی آنچه که نیاز دارید این است که هنگام خواب یک بالش اضافه زیر سرتان بگزارید تا از انباشته شدن مایع در آن محدوده جلوگیری کنید!
  •  صاحب یک پوست درخشان شوید
    ما این را می‌دانیم که این موضوع را هزاران بار شنیده‌اید، اما مزایای نوشیدن آب بی شمار است! از شستن سموم بدن و تمیز نگاه داشتن پوست شما گرفته تا پیشگیری از سردرد. واقعا آب بهترین نوشیدنی موجود است. بنابراین خودتان را عادت دهید تا در هر روز حدود ۲ لیتر (۸ تا ۱۰ لیوان) آب بنوشید. به علاوه این کار به شما کمک خواهد کرد تا وزنتان نیز کاهش یابد، هرگاه احساس گرسنگی کردید، یک لیوان آب بنوشید.
  •  از به وجود آمدن جوش ها جلوگیری کنید
    اگر روی پوستتان جوشی وجود دارد که نمی‌خواهید پخش شود، کمپرس آب سرد و گرم را امتحان کنید. یک پنبه ی توپی را در آب داغ فرو برده و آن  را به مدت ۱۰ ثانیه روی جوشتان بگزارید، سپس پنبه ی توپی دیگری را در آب سرد فرو برده و همان کار را تکرار کنید. این کار باعث کاهش قرمزی جوش شده و پوست شما را تمیز تر نشان خواهد داد.
  •  گونه های سرخ طبیعی پیدا کنید
    احساس رنگ پریدگی می‌کنید؟ بدون اینکه منافذ پوستتان را با آرایش مسدود کنید، گونه های سرخ طبیعی پیدا کنید! کافیست تا چند ثانیه از گونه های خود نیشگون های آرامی گرفته، یا اینکه با پنجه هایتان آن را ماساژ دهید تا گونه هایتان کمی صورتی رنگ شود!
  •  پوست تمیز داشته باشید
    اگر روی پیشانی یا نزدیک گوش‌هایتان جوش یا لکه های ناخوانده ای پیدا شد، چند روز موهایتان را در پشت سرتان ببندید و راه بروید. موها حامل مقدار زیادی باکتری هستند و چیزی که شما نمی‌خواهید این است که آن باکتری ها به صورت شما منتقل شوند.
  •  گیسوان درخشانی پیدا کنید
    آب داغ به موهای شما آسیب می‌رساند. در حمام سعی کنید در عوض آب داغ با آب ولرم دوش بگیرید و در آخر موهایتان را با آب سرد آبکشی کنید تا کاتیکل های موهایتان بسته شود. این کار گیسوان شما را درخشان تر خواهد کرد.

ادامه  مطلب  راز های زیبایی بدون نیاز به هزینه  قسمت دوم 

راز زیبایی بدون نیاز به هزینهReviewed by سه رخ on Apr 18Rating: 4.5راز زیبایی بدون نیاز به هزینهدر این مقاله میخواهیم راز زیبایی بدون نیاز به هزینه از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه را بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *