پوست صورت چگونه روشن کنیم
پوست صورت چگونه روشن کنیم(قسمت۲)
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
دلایل بهتر بودن ناخن کوتاه
۷دلیل که چرا ناخن کوتاه بهتر از ناخن بلند است
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵

زیبایی با روغن نارگیل

نکات زیبایی باروغن نارگیل

زیبایی با روغن نارگیل

زیبایی با روغن نارگیل

روغن نارگیل خالص و طبیعی می تواند ماه ها در جای خشک و خنک نگهداری شود و شما را در زیباتر شدن یاری رساند.

  • ماسک مو
    همیشه باید به موهای بسیار فر یا وز رسیدگی کنید تا موها حالت بهتری بگیرند و فرهای آن باز شود. ولی افرادی که موهای صاف و لخت دارند می توانند از مزایای روغن نارگیل بیشتر بهره ببرند. به انتها و طول موهایتان روغن نارگیل بمالید و موهایتان را شانه بزنید تا به تمام قسمت ها روغن برسد و بطور مساوی بین موها تقسیم شود. موهایتان را داخل کیسه پلاستیکی ببندید و بگذارید روغن حداقل 15 دقیقه به موهایتان نفوذ کند و سپس موها را شامپو بزنید و آبکشی کنید.
  • پاک کننده آرایش
    پوست نازک دور چشم ها یکی از اولین بخش های بدن است که نشانه های پیری را در آن هویدا می شود. اغلب خانم ها بخاطر استفاده از مواد شیمیایی آرایشی، کرم های دور چشم و لوسیون های مرطوب کننده این روند را تسریع می کنند. پس سعی کنید با کمی پنبه آغشته به روغن زیتون آرایش چشم خود را پاک کنید و ریمل ضدآب را نیز می توانید با آن پاک نمایید و بدین ترتیب مژه ها و دور چشم شما در روند پیری کمتر آسیب می بینند.
    اکثر بانوان شب ها هنگام خواب از کرم های مرطوب کننده استفاده می کنند، این کرم های شیمیایی نمی تواند خشکی پوست را به طور دائم مداوا کند، پیشنهاد ما روغن نارگیل است که می تواند جایگزین مناسبی برای کرم های شب شما باشد.
  • ماسک لایه بردار پوست 
    با ترکیب روغن نارگیل و نمک دریایی اسکراب مخصوص خودتان را تهیه کنید. نمک لایه های مرده پوست را بر می دارد و روغن نارگیل مانند یک صابون عمل می کند و پوست را نرم می کند. این روغن باعث می شود مدت ها بعد از شست وشو هم پوست تان مرطوب بماند. این اسکراب ساده را یک بار امتحان کنید.
  • التیام پوست بعد از مانیکور 
    در مانیکور و پدیکور ممکن است مواد روی ناخن یا اطراف آن استفاده شود که باعث التهاب، حساسیت و قرمزی پوست دور ناخن شود. روغن نارگیل یک عصاره شفا بخش طبیعی برای برطرف کردن این التهاب هاست. این روغن برای ریشه ها و پوسته های اطراف ناخن هم مفید است. بعد از مانیکور یا پدیکور کمی روغن نارگیل به دست هایتان بمالید تا درد و التهاب آن آرام بگیرد.
  • ضدآفتاب
    ضدآفتاب های رایج مانع آسیب های اشعه فرابنفش با طول موج کوتاه و بلند می شوند. بدن ما به اشعه فرابنفش با طول موج کوتاه نیاز دارد تا بتواند ویتامین د تولید کند. ضدآفتاب ها مواد شیمیایی سمی بسیاری دارند که به بدن ما تعلق ندارند. بنابراین اگر می خواهید کنار دریا بروید، کمی روغن زیتون به پوستتان بمالید تا از آسیب اشعه مضر آفتاب جلوگیری کنید. یادتان باشد که روغن نارگیل از پوستتان در زیر آفتاب داغ وسط ظهر مراقبت نمی کند، پس از ساعت 10 صبح تا 3 بعدازظهر مقابل نور مستقیم آفتاب نباشید.
  • درمان لکه های پوستی
    خواص ضد باکتریایی طبیعی روغن نارگیل باعث می شود که این روغن درمانی ایده آل برای آکنه و مشکلات پوستی باشد. افرادی که از پوست چرب رنج می برند اغلب به مشکل تمیز کردن پوست صورت خود دچار هستند و از کرم هایی برای خشک کردن پوست استفاده می کنند. این باعث می شود که دریچه های پوستتان روغن بیشتری تولید کند تا خشکی پوست جبران شود. شب ها قبل از رفتن به رختخواب کمی روغن نارگیل به پوست صورتتان بمالید یا مستقیماً آن را روی جوش ها و لک هایتان بزنید تا به تدریج درمان شوند. 
  • درمان لب های خشک 
    ویژگی نرم کنندگی و رطوبت رسانی روغن نارگیل از آن یک کرم ساده اما فوق العاده برای درمان خشکی و ترک لب ها می سازد. کمی روغن نارگیل را روی لب ها بمالید و صبر کنید تا در معرض هوای اتاق خشک شود. همیشه می توانید کمی از روغن نارگیل را برای استفاده روی لب ها همراه داشته باشید.
    اکثر بانوان شب ها هنگام خواب از کرم های مرطوب کننده استفاده می کنند، این کرم های شیمیایی نمی تواند خشکی پوست را به طور دائم مداوا کند، پیشنهاد ما روغن نارگیل است که می تواند جایگزین مناسبی برای کرم های شب شما باشد.
زیبایی با روغن نارگیلReviewed by Tannaz lotfy on Feb 12Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *