درمان شوره سر
چگونه شوره سر را درمان کنیم؟
اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
مهم ترین اثرات آرایش
اثرات آرایش بر پوست شما چیست؟
اسفند ۱۷, ۱۳۹۵

نکات زیبایی هنگامی که عجله دارید

نکات زیبایی هنگامی که عجله دارید

نکات زیبایی

نکات زیبایی هنگامی که عجله دارید

برخی از خانم‌ها در زندگی‌شان گرفتاری‌هایی دارند و واقعا فرصت نمی‌کنند که جلوی آینه بنشینند و خود را بیارایند تا در طول روز زیبا بنظر برسند. اما با آموختن چند نکته و ترفند، خواهند توانست بهترین ظاهر را پیدا کنند. می‌توانید زمانی که فرصت چندانی ندارید این نکات را به کار ببرید:

  •  خشک کردن موهای خیس
    چیزی که در مورد شست و شوی موها وجود دارد این است که اگر شما پیش از رفتن به جای مهمی آنرا انجام دهید، آنگاه احتیاج پیدا خواهید کرد تا موهایتان را با سشوار خشک نمایید. کاری که اصلا استفاده مداوم از آن پیشنهاد نمی‌شود، چرا که می‌تواند باعث نازک شدن موها و مشکلات ریزش مو شود. بنابراین بهترین کار برای چنین لحظاتی که عجله دارید، این است که موهایتان را با دستمال توالت یا دستمال‌های کاغذی خشک کنید. موهایتان به همان سرعت سشوار خشک خواهند شد!
  • از شامپوی خشک استفاده کنید
    زمانی به استفاده از شامپوی خشک احتیاج پیدا می‌کنید که احساس می‌کنید باید موهایتان را بشویید، اما فقط چند دقیقه فرصت دارید تا آماده شوید. بر خلاف آقایان، شست و شوی موهای ما و تشریفات پس از آن در یک زمان محدود بسیار دشوار است. در چنین مواردی، شامپوهای خشک بهترین راه حل اند. با 5 تا 10 دقیقه اسپری شامپوی خشک بر روی مو، موهایتان به همان تر و تازگی همیشگی خواهند بود.
  • از فونداسیون استفاده کنید
    پیش از اینکه رژ لب بزنید، کمی فونداسیون بر روی لب‌هایتان بمالید! این کار کمک خواهد کرد تا رنگ رژ لب در تمام طول روز بر روی لب‌هایتان باقی بماند.
  • فر مژه‌تان را گرم کنید
    برای اینکه مژه‌هایتان فر بمانند و برای تمام روز زیبا باشند، پیش از استفاده از فر مژه، آنرا برای چندین ثانیه توسط سشوارتان حرارت دهید. این کار به ثابت کردن فر مژه‌هایتان کمک خواهد کرد.
  • از چای کیسه‌ای استفاده کنید
    دفعه‌ بعد که تصمیم گرفتید چای کیسه‌ای استفاده شده‌تان را در سطل آشغال بیندازید، آن را در یخچال نگهدارید! و هر زمانی که از پف چشمانتان در قرار ملاقات صبحگاه حراس داشتید، به سادگی دو تا چای کیسه‌ای سرد را بر روی چشمانتان بگذارید تا پس از لحظاتی پف چشمانتان محو شود! حتی می‌توانید از یک بسته‌ی نخود فرنگی یخ زده نیز استفاده کنید.
  • پاهای درخشان
    تا حالا شده است که دامن مشکی زیبایی به تن کنید تا یک قرار ملاقات هیجان اگیز داشته باشید، اما نمی‌دانید که چطور پاهایتان را به رخ بکشید؟ آواکادو می‌تواند به پاهایتان یا به هر عضوی از بدنتان که می‌خواهید آنرا به نمایش بگذارید، ظاهری ابریشمین و جذاب ببخشد، ظاهری که کرم‌ها و مرطوب کننده‌ها از بوجود آوردن آن عاجزند! به سادگی یک آواکادوی رسیده را له کنید و آن‌را بعنوان خمیری برای ۱۵ دقیقه بر روی پاهایتان بمالید، سپس پاهایتان را بشویید. روغن داخل آواکادو بعنوان یک نرم کننده‌ی طبیعی برایتان عمل خواهد کرد.
  • روغن زیتون
    اگر گیسوان فری دارید و بافت صافی ندارند، زمانی که موهایتان خیس است یک یا دو قطره روغن زیتون روی موهایتان بچکانید و آنرا بر روی تمام موهایتان بگسترانید. این یک راه عالی برای بهبود وضعیت وز شدگی موهاست، که هیچگاه نرم کننده‌ها قادر به انجام آن نیستند.
    اگر پوستتان هم خشک است و پاشنه‌ی پاهایتان ترک خورده است، به اندازه‌ی یک سکه از این روغن سحرانگیز به پایتان بمالید، سپس جوراب بپوشید و بخوابید. صبح که از خواب برخیزید، پاهایتان نرم و صاف شده‌اند.
نکات زیبایی هنگامی که عجله داریدReviewed by سه رخ on Mar 7Rating: 4.5نکات زیبایی هنگامی که عجله داریددراین مقاله میخواهیم بدانیم مهم ترین نکات زیبایی هنگامی که عجله دارید از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

3 دیدگاه ها

  1. malika گفت:

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  2. maryam گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *