بهترین مدل های تاچ ابرو
انواع تاچ ابرو
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶
براشینگ مو چیست؟
براشینگ چیست؟
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶

روش صحیح فر کردن مژه

روش صحیح فر کردن مژه

فر کردن مژه

روش صحیح فر کردن مژه

آرایشگران حرفه‌ای در آرایشگاه، هنوز از فرمژه قدردانی می‌کنند! فر کردن مژه‌ها یکی از آن بخش‌های آرایش است که هیچگاه به آن اهمیت زیادی داده نمی‌شود، اما اگر بصورت صحیح صورت بگیرد، می‌تواند نتیجه‌ی چشم گیری در ظاهرتان بوجود بیاورد. با یک انحنای درست و حسابی، مژه‌ها بلندتر، ضخیم‌تر و پر تر، و چشمان هم بزرگتر و سرحال‌تر بنظر می‌رسد.هر آرایشگری در آرایشگاه برای فر کردن مژه تکنیک خودش را دارد. شما در اینجا با روشی که من برای فر کردن مژه استفاده می‌کنم و برای سال‌ها تست شده است آشنا خواهید شد. دستگیره‌های فرمژه‌تان را همانطور که معمولا نگاه می‌دارید، در دستانتان بگیرید. اگر می خواهید از فرمژه برای مژه‌های مشتری‌تان استفاده کنی، اصول بهداشتی را فراموش نکنید!فرمژه را کاملا باز کنید و به سمت مژه‌ی بالایی بیاورید، بررسی کنید که نوار، دقیقا بالای ریشه‌ی مژه قرار بگیرد. همچنین ببینید که آیا تمام مژه‌ها درون فرمژه قرار دارند یا نه. ابزارتان را عمود به زمین بگیرید، به طوری که روی انحنا به بیرون باشد.

فرمژه را بدقت بر روی مژه‌ها ببندید و به آهستگی و با نیرویی نرم و ضربات کوتاه، فشار وارد کنید.

روش صحیح فر کردن مژه

حالا فرمژه را بالاتر بیاورید تا انحنای فرمژه با انحنای چین مژه‌تان همردیف شود. این کار در بین حرفه‌ای‌ها یک راز است. با اینکار بجای اینکه مژه‌هایتان چروکیده شود، قشنگ فر خواهد شد. به دستگیره‌های فرمژه، به آرامی و با ضربات کوتاه فشار وارد کنید. حالا برای چند ثانیه بدون اینکه پلک بزنید ابزار را در همانجا نگاه دارید.

روش صحیح فر کردن مژه

فرمژه را از ریشه‌ی مژه‌ها با فشار و ضرباتی با آهنگ یکسان حرکت دهید تا به نوک مژه‌ها برسید.

حالا فرمژه را از چشمتان دور کنید و انحنای مژه‌هایتان را بررسی کنید. قبل از شروع آرایش اگر هنوز نیاز بود، دوباره همان مراحل را تکرار کنید؛ سپس به سراغ چشم بعدی بروید.

روش صحیح فر کردن مژه

آرایشگران زیادی فرمژه ی مورد علاقه ی خودشان را دارند. خیلی خب، حالا شما با اسرار من برای فر کردن مژه‌ها آشنا شدید. از فر کردن مژه‌هایتان نترسید؛ دست به کار شوید و مژه‌هایی مجلل برای خودتان دست و پا کنید.

روش صحیح فر کردن مژهReviewed by سه رخ on Jun 11Rating: 4.5روش صحیح فر کردن مژهدر این مقاله میخواهیم روش صحیح فر کردن مژه را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. سوما گفت:

    نمیدونم چرا همیشه میترسیدم از فر مژه استفاده کنم آخه همیشه حس میکردم ممکنه مژه هامو بکنه از ریشه اما با این توضیحات فهمیدم نه اینجوریام نیس.مرسی سایتتون عالیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *