چگونه بدون آرایش خوب بنظر بیاییم؟
چگونه بدون آرایش خوب بنظر بیاییم؟
اسفند ۱۱, ۱۳۹۵
روش تشخیص فرم چهره
تشخیص فرم چهره
اسفند ۱۱, ۱۳۹۵

چطور مانند یک متخصص پوست فکر کنیم؟

چطور مانند یک متخصص پوست فکر کنیم

متخصص پوست

چطور مانند یک متخصص پوست فکر کنیم؟

شما باید تا حدی با مفاهیم بیوفیزیک آشنا باشید تا ترکیبات جدید هر روزه‌ی لوسیون‌ها و معجون‌ها را کشف کنید. متخصص بیماری‌های پوستی در آرایشگاه می‌گوید: من، همه‌ی راه‌ها را امتحان کرده‌ام. درباره‌ی فرمولشان تحقیق کردم و از اینکه اسرار و میانبرهای پوستی صاف و بی لک را می‌دانم شاد بوده‌ام. چه صورتتان جوش داشته باشد یا چین و چروک، یا اینکه فقط چهره‌تان خسته باشد، خواندن توصیه‌های پوستی اینجا، شما را مطمئن می‌کند که تاثیرات گذر زمان در زندگی روی پوستتان دیده نشود.
 مراقبت از پوست و درمانهای خاص برای مشکلات پوستی به خوبی رشد کرده‌اند.در این سلسله مقالات، نکات و مطالبی به شما می‌آموزیم که چگونه متخصص پوست خود باشید. شما خواهید توانست روش‌ها، محصولات و ترکیبات مختلف را بشناسید. همچنین، روش‌های ارزانی را توصیه می‌کنم که می‌توانید خودتان در خانه انجام دهید، از جمله نسخه‌هایی برای مراقبت از پوست که از مواد درون یخچالتان تهیه می‌شوند. و سرانجام، حرف ما پیشگیری است! توصیه‌هایی به شما ارائه می‌کنیم که چطور بهتر از چیزی که احساس می‌کنید بنظر برسید.

  • هر روز کرم ضد آفتاب مصرف کنید
    با این توصیه هیچوقت مشکل پوستی پیدا نخواهید کرد. آسیب خورشید بر پوست، منظره‌ی جالبی ندارد. این آسیب، چین و چروک، عدم انعطاف، لک و پیس و خشکی ایجاد می‌کند و در برخی موارد هم پوست کاملا می‌میرد. محصولی با طیف UVA/UVB گسترده با SPF 30 یا بالاتر بکار ببرید. پس همیشه از کرم ضدآفتاب استفاده کنید وخانه را بدون آن ترک نکنید.
  •  هرشب از رتینوئید استفاده کنید
    آیا می‌خواهید مانع چین وچروک و پیری زودرس شوید؟ این محصول حاوی ویتامین A، دوست پوست شماست.
  •  رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات میل کنید
    شما چیزی هستید که می‌خورید، پس چرا برای زیبایی پوستتان غذا نخورید؟ سبزیجات و میوه‌ها آنتی اکسیدانهایی دارند که با رادیکال‌های آزاد می‌جنگند و مانع التهاب می‌شوند. علم و تجربه می‌گوید: مصرف آنها تفاوت محسوسی ایجاد خواهد کرد.
  •  یک روتین مراقبت از پوست برای خودتان تدوین کنید
    در دهه ۲۰ زندگیتان عادات خوب را شروع کنید، مانند درست غذاخوردن، ورزش و استفاده از کرم ضدآفتاب. در دهه ۳۰ مراقبتها را تشدید کنید، مانند پاکسازی مرتب و مصرف آنتی اکسیدانها وغیره.با مسن تر شدن هم، به ادامه‌ی چنین عادات سالمی که قبلا به آنها عادت کرده‌اید ادامه می‌دهید. یک برنامه‌ی مستمر و مناسب مراقبت از پوست، بهترین روشی است که می‌توانید برای حفظ پوست سالم و جوان اتخاذ کنید.
چطور مانند یک متخصص پوست فکر کنیم؟Reviewed by سه رخ on Mar 1Rating: 4.5چطور مانند یک متخصص پوست فکر کنیم؟در این مقاله میخواهیم بدانیم با چه راه هایی مانند یک متخصص پوست فکر کنیم

8 دیدگاه ها

  1. nazanin گفت:

    عالی بود مرسی

  2. sima گفت:

    جالب بود ممنون

  3. setareh گفت:

    mer30 kheili khob bod

  4. سارا گفت:

    مرسی خیلی عالی بود

  5. سارا گفت:

    بسیار عالی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *