آموزش روش کاشت گندم سبزه عید
روش کاشت گندم سبزه عید
اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
وقتی با آرایش می‌خوابید چه اتفاقی می‌افتد؟
وقتی با آرایش می‌خوابید چه اتفاقی می‌افتد؟
اسفند ۲۰, ۱۳۹۵

مانند یک حرفه‌ای هایلایت و کانتور کنید

مانند یک حرفه‌ای هایلایت و کانتور کنید

هایلایت و کانتور

مانند یک حرفه‌ای هایلایت و کانتور کنید

زمانی تنها متخصصین زیبایی در آرایشگاه ، راز برجسته کردن گونه‌ها و درخشش پوست را می‌دانستند، اما هم اکنون ترفندهای هایلایت و کانتور کردن جزء دانش مشترک بین دوستداران آرایش است. اگر خواهان گونه‌هایی برجسته، بینی باریک تر و یا پیشانی کوچکتر هستید ترفندهای کریستینا فارل را بکار ببرید.

  • فونداسیون
    متخصصی زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: ابتدا فونداسیون متناسب با رنگ پوستتان را مانند همیشه روی پوستتان بزنید. اینکار یک پوشش اولیه به پوست داده و پایه‌ی آرایش صورت را تشکیل می‌دهد. همچنین باعث خواهد شد که حتی وقتی از برنزه کننده‌ها و هایلایت کننده‌ها استفاده می‌کنید، پوستتان احساس راحتی و سبکی کند.
  • فونداسیون روشن‌تر
    به منظور ایجاد تضاد قابل توجه با فونداسیون پایه، فونداسیونی که یک یا دو درجه روشن‌تر از پوستتان است را انتخاب کنید.متخصصین زیبایی در آرایشگاه  می‌گوید از یک اسفنج برای مالیدن فونداسیون روشنتر به وسط پیشانی خود استفاده کنید. از آنجا یک خط باریک تا وسط بینی بکشید و سپس این خط را تا برآمدگی بالای لبها ادامه دهید.
    یک خط از گوشه خارجی چشم‌ها به اندازه یک انگشت تا لبه خارجی بینی بکشید. توجه داشته باشید که این خط در دوطرف صورت یکسان و به نوعی قرینه باشد. یک دایره کوچک روی چانه کشیده و همچنین زیر قوس کمان ابروها را هم فراموش نکنید.
  • کانتورینگ
    فرایند کانتورینگ را با پودر برنزه شروع کنید. اگر پوستتان روشن است از پودری استفاده کنید که دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوستتان باشد. قلم‌موی آرایشتان را در رنگ تیره‌تر فرو ببرید. کناره‌های خارجی چانه را پر کنید. خط باریک بین قسمت‌های هایلایت شده‌ی بینی، پشت پلک‌ها و لبه‌های کناری پیشانی را کار کنید. برای گونه‌ها از قسمت استخوان گونه که تقریبا وسط چشم هاست شروع کرده و به سمت گوش‌ها ادامه دهید.
  • هایلایت
    یک پودر هایلایت کننده، این امکان را به شما می‌دهد تا ویژگی‌های دلخواه صورتتان را برجسته‌تر کنید. متخصص زیبایی در آرایشگاه توصیه می‌کند تنها قسمت زیر استخوان گونه را هایلایت کنید، اما شما می‌توانید پیشانی، بینی و نقاط دیگری را هم هایلایت نمایید.
    نگرش کلی این است که تنها نقاط داخلی صورتتان را هایلایت کنید، مانند زیر چشم‌ها، وسط بینی و پیشانی، وسط چانه و زیر کمان ابرو. این نقاط خاص، از بقیه‌ی نقاط تیره‌تر اند و باعث می‌شوند صورتتان گرفته و پف دار به نظر برسد. با هایلایت کردن این نقاط صورتتان روشن‌تر و پرتر دیده می‌شود.
  • نتیجه‌ی کار را بررسی کنید
    حالا در آینه صورت تازه آرایش شده‌ی خود را بررسی کنید. مطمئنم حالا تفاوت بین یک صورت زیبا و یک آرایش بدون ملاحظه را به خوبی درک خواهید کرد!
    بکار بردن ترکیبی تکنیک‌های هایلایت و کانتورینگ، ضمن پوشاندن معایب صورت، ویژگی‌های دلخواه آنرا برجسته‌تر می‌کند. فارل می‌گوید: بعنوان مثال شما می‌توانید با از بین بردن تیرگی زیر چشم، توجه دیگران را به سمت چشمان خود معطوف کنید. اگر فکر می‌کنید بینی شما بیش از اندازه باریک است، هایلایت کردن وسط و دو طرف بینی به پهن‌تر دیده شدن آن کمک می‌کند و کانتور کردن لایه‌های خارجی به میزان کم به آن بعد بیشتری می‌دهد.
مانند یک حرفه‌ای هایلایت و کانتور کنیدReviewed by سه رخ on Mar 9Rating: 4.5مانند یک حرفه‌ای هایلایت و کانتور کنیددر این مقاله میخواهیم با استفاده از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه مانند یک حرفه‌ای هایلایت و کانتور کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *