چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟
چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟
فروردین ۳۰, ۱۳۹۶
دلیل ویتامینه کردن مو
چرا باید مو را ویتامینه کنیم؟
فروردین ۳۰, ۱۳۹۶

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه قسمت دوم

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه

راز زیبایی

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه - قسمت دوم

  • پس از بیدار شدن شاداب به نظر بیایید
    خواب، کلیدی برای سلامتی و جوان نگاه داشتن ظاهر است. ما می‌دانیم که شیوه ی زندگی امروزی از اینکه راحت بخوابید جلوگیری می‌کند، اما می‌توانید از راه درمانی سنتی این مشکل استفاده کنید، پیش از اینکه به رختخواب بروید شیر گرم بنوشید. دانشمندان پی برده‌اند لاکتیومی که در شیر یافت می‌شود، تاثیر آرامش بخشی دارد و شما را سریعا به خواب عمیقی فرو خواهد برد.
  •   بدون صرف زمان جوان تر به نظر بیایید
    یکی از ساده‌ترین کارهایی که باعث می‌شود جوان تر به نظر بیایید این است که ابروهایتان را تمیز کنید. اگر ابروهای پری دارید، کمی آن را بردارید، ما قول می‌دهیم که با این کار بلافاصله تفاوت بزرگی را احساس خواهید کرد. اما خیلی ابروهای خود را خالی نکنید، ظاهرا پس از۳۰ سالگی، داشتن کمی ابروی پر است که می‌تواند شما را جوان نشان دهد!
  •   پوستی جذاب پیدا کنید
    هوای تازه نه تنها برای سلامت روح و روان و تمیز کردن ریه ها مفید است بلکه اکسیژن مورد نیاز برای از سر گرفتن جوانی پوستمان را نیز فراهم می‌کند. کرم‌های حاوی اکسیژن قیمت گزافی دارند، پس تنها چیزی که نیاز دارید یک پیاده روی کوتاه در هر روز است.
  •  از جوش های سرسیاه جلوگیری کنید
    نیازی نیست به یک سالن زیبایی بروید تا بخار درمانی شوید، تمام چیزی که احتیاج دارید یک کتری و یک‌ کاسه است. آب را توسط کتری به جوش بیاورید و آن را در کاسه بریزید، سپس سرتان را روی کاسه بگیرید و حوله ای روی سرتان بیندازید. بخار، پوست شما را از سموم پاک کرده و منافذ پوستتان را باز می‌کند. فقط خیلی به آب جوش نزدیک نشوید، قطعا نمی‌خواهید بینی تان بسوزد!
  •  به رشد موهایتان کمک کنید
    هر شب پیش از اینکه به رختخواب بروید پوست سرتان را ماساژ دهید تا جریان خون در آن ناحیه افزایش یابد. با این کار به رشد گیسوانی بلند و زیبا کمک خواهید کرد.
  •  دندان‌های سفید و زیبا داشته باشید
    خیلی مهم است که هنگام مسواک زدن بجای راه رفتن در خانه روبروی آینه بایستید. زمانی که دندان‌هایتان را مسواک می‌کنید مطمئن شوید که به طور کامل تمام سطوح دندان‌هایتان را تمیز کرده اید.

ادامه  مطلب  راز های زیبایی بدون نیاز به هزینه  قسمت سوم

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه قسمت دومReviewed by سه رخ on Apr 19Rating: 4.5راز زیبایی بدون نیاز به هزینهدر این مقاله میخواهیم راز زیبایی بدون نیاز به هزینه را از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه یررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *