لوازم آرایش گران بهتر است یا ارزان
لوازم آرایش گران بهتر است یا ارزان
فروردین ۵, ۱۳۹۶
ترکیب رنگ مو با واریاسیون
ترکیب رنگ مو با واریاسیون
فروردین ۵, ۱۳۹۶

با وجود منافذ باز صورت، چطور آرایش کنیم

با وجود منافذ باز صورت، چطور آرایش کنیم

آرایش با وجود منافذ باز صورت

با وجود منافذ باز صورت، چطور آرایش کنیم

منافذ باز و بزرگ صورت، ممکن است باعث شوند ظاهر شما ناهموار بنظر برسد و آرایش شما را تیره و کدر نشان دهند. متخصصین زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: متاسفانه شما نمی‌توانید کار زیادی انجام دهید تا منافذ پوستتان برای همیشه کوچک شوند. اما بعضی تکنیک‌های آرایشی وجود دارند که به کمک آنها می‌توانید این منافذ بزرگ را بپوشانید و به ظاهری صاف و یکدست برسید.

  • قبل از زدن کرم پودر مقدار بسیار کمی از کرم حاوی رتینوئید و ویتامین آ به صورتتان بزنید تا محافظتی روی پوست شما ایجاد کند. استفاده از این کرم می‌تواند به کوچک کردن منافذ باز پوست کمک کند و ظاهری صاف‌تر به وجود بیاورد. قبل از رفتن به مرحله‌ی بعد اجازه بدهید کرم کاملا روی صورتتان خشک شود.
  • از یک کرم زیرساز آرایش حاوی «دایمتیکون» استفاده کنید و آنرا به سراسر صورتتان بزنید. متخصص پوست و زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: کرم پودر می‌تواند وارد منافذ باز صورت شود و آنها را بزرگ‌تر از قبل نشان دهد. پس بهتر است کرم پودر را بطور مستقیم روی پوست استفاده نکنید.
  • مقدار کمی از کرم پودر را به وسیله‌ی انگشت یا برس آرایشی یا اسفنج روی صورتتان پخش کنید. از محصولاتی که روی آنها عبارت noncomedogenic درج شده است استفاده کنید. این عبارت به این معناست که این محصولات باعث انسداد منافذ پوستتان نمی‌شوند. استفاده‌ی بیش از حد از کرم پودر، نه تنها باعث کوچک بنظر رسیدن منافذ نمی‌شود، بلکه باعث می‌شود توجه بیشتری به این منافذ و همچنین چروک‌ها و خطوط ریز صورت جلب شود.
  • درطول روز بجای استفاده از پودر، چربی اضافه پوست را به وسیله‌ی دستمال‌های مخصوص جاذب چربی صورت پاک کنید. لایه‌های زیاد آرایش روی صورتتان باعث انسداد منافذ می‌شود و باعث می‌شود بزرگتر شوند. توجه کنید که اگر دارای پوست حساس و آلرژیک هستید، همیشه مقدار کمی از لوازم آرایش جدیدتان را روی قسمت کوچکی از پوستتان امتحان کنید.
  • قبل از خواب، آرایشتان را پاک کنید. وقتی شما خواب هستید، آرایش می‌تواند به داخل منافذ پوستتان نفوذ کند و آنها را بزرگتر نشان دهد، و همچنین باعث ایجاد لک روی صورتتان می‌شود. پوستتان را به وسیله اسکراب، لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده‌ی پوست که باعث انسداد منافذ می‌شوند، جدا شوند. متخصص پوست در آرایشگاه میگوید :۲ تا ۳ روز در هفته از یک اسکراب به همراه یک لایه بردار شیمیایی مثل سالیسیک اسید استفاده کنید. اگر شما پوست چرب و منافذ باز دارید، این کار بسیار مفید خواهد بود.
با وجود منافذ باز صورت، چطور آرایش کنیمReviewed by سه رخ on Mar 25Rating: 4.5با وجود منافذ باز صورت، چطور آرایش کنیمدر این مقاله میخواهیم بدانیم با وجود منافذ باز صورت،از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه چطور آرایش کنیم

6 دیدگاه ها

  1. malika گفت:

    merci kheyli khob bod

  2. marjan گفت:

    خیلی خوب بود

  3. zahra گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *