روش اتو کشیدن اشتباه مو
اتو کشیدن اشتباه مو
بهمن ۱۱, ۱۳۹۵
آیا خشک کردن مو قبل از خواب لازم است
آیا قبل از خواب باید موها را خشک کنیم؟
بهمن ۱۲, ۱۳۹۵

راه و روش های ساده برای سفید کردن ناخن ها

راه های سفید کردن ناخن

سفید کردن ناخن

راه و روش های سفید کردن ناخن

همه ما اکثر اوقات لاک ناخن‌هایمان را با یک برس و کمی لاک پاک‌کن تمیز می‌کنیم. اما اگر یک بار از لاک مشکی استفاده کنید متوجه می‌شوید که یا برای همیشه باید از این رنگ لاک استفاده کنید یا اینکه سعی کنید سایه‌های خاکستری رنگ ایجاد شده در اطراف ناخن را به هر طریقی شده پاک کنید. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید ابتدا یک رنگ پایه به ناخن‌ها زده و سپس رنگ اصلی را روی آن بزنید اما این کار وقت‌گیر بوده و شاید حوصله انجام دادنش را نداشته باشید. دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا ما به شما راه‌هایی را معرفی می‌کنیم که بتوانید به راحتی لاک ناخن خود را پاک کنید.

  • خمیردندان سفید کننده
    این راه هم ساده است و هم به خوبی جواب می‌دهد. یک مسواک که سر نرمی دارد را برداشته و روی آن خمیر دندان بزنید. سپس آن را بین ۱ تا ۲ دقیقه روی ناخن‌هایتان بکشید. بسته به اینکه لکه‌های به جا مانده روی ناخنتان چه مقدار است ، این کار را چندین بار انجام دهید. خمیردندان‌هایی که سفید رنگ هستند نسبت به آن‌هایی که داخلشان ژل آبی یا سبز رنگ به کار رفته شده، بهتر عمل می‌کنند. اگر به خمیردندان مقداری جوش شیرین اضافه کنید تاثیرش بهتر می‌شود .
  • آب لیمو و جوش شیرین
    نصف لیمو (یا بیشتر) را فشار داده و آب آن را داخل یک ظرف پلاستیکی بریزید و مقداری جوش شیرین به آن اضافه کنید، سپس محلول را آنقدر هم بزنید تا بافت یک‌دست و خمیری پیدا کند. این محلول را توسط یک خمیردندان روی ناخن‌هایتان بزنید. این کار را در صورت لزوم چندین بار تکرار کنید. اگر اطراف ناخنتان بریدگی وجود دارد بهتر است از انجام این روش خودداری کنید. زیرا اسید داخل آب لیمو باعث سوزش می‌شود.
  • آب اکسیژنه و جوش شیرین
    این دو ماده را باهم ترکیب کنید تا بافتشان خمیر مانند شده و سپس روی ناخن‌هایتان بزنید. اجازه دهید ۳ دقیقه باقی بمانند ، سپس آن‌ها را با آب گرم بشویید.
  • تمیز کننده دندان مصنوعی
    چند قرص تمیز کننده را داخل آب گرم ریخته و ناخن‌هایتان را ۵ دقیقه در این محلول قرار دهید.
  • پوشش پایه
    با این روش می‌توانید از بروز لکه‌ها از همان ابتدا جلوگیری کنید. شاید ارزش کار اضافه را داشته باشد. فراموش نکنید که همه این راه‌ها پوست دست را خشک می‌کنند بنابراین بعد از اتمام کار حتما از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.
راه و روش های ساده برای سفید کردن ناخن هاReviewed by Tannaz lotfy on Jan 30Rating:

1 دیدگاه

  1. naznin گفت:

    خیلی خوب بود مرسی :))))

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *