رنگ موی مد سال
رنگ مو عید نوروز
اسفند ۱۶, ۱۳۹۶
آموزش صاف کردن مو با اتو
آموزش اتو کشیدن مو
اسفند ۱۷, ۱۳۹۶

آرایش شب عید نوروز

آرایش شب عید

آرایش شب عید نوروز

آرایش شب عید نوروز

   عید نوروز یکی از عیدهای باستانی و قدیمی در ایران است که با شروع فصل بهار  مردم سراسر کشور جشن می گیرند. در این جشن تمام مردم لباس های نو بر تن می کنند و با چهره ای آراسته و مرتب به دیدن اقوام و فامیل خود می روند. خانم ها در این جشن سعی می کنند تغییرات مؤثر و زیبا در چهره خود ایجاد کنند. آرایش های مخصوص، رنگ موهای خاص و بعضاً مطابق با مد سال، طراحی های شیک مخصوص ناخن و ...
   بسیاری از خانم ها برای شب عید نوروز آرایش های با رنگ های گرم انجام می دهند تا در میان مهمانان به زیبایی بدرخشند. آرایش هایی که شامل سایه هایی با رنگ مات اما گرم، رژلب های قرمز و رژگونه های هلویی رنگ می باشد. در شب عید نوروز بسیاری از خانم ها سعی می کنند منحصر به فرد و زیباتر از سایر افراد حاضر در مهمانی به نظر برسند. 

آرایش شب عید نوروزReviewed by سه رخ on Mar 8Rating: 3.0آرایش شب عید نوروزآرایش شب عید نوروز آرایشی شاد و زیبا با ر نگ های گرم و شاد است به گونه ای که چهره خانم ها را زیبا و خیره کننده نشان می دهد. در این مقاله این نوع آرایش را به شما معرفی می کنیم.

آرایش شب عید نوروز آرایشی شاد و زیبا با ر نگ های گرم و شاد است به گونه ای که چهره خانم ها را زیبا و خیره کننده نشان می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *