آموزش رنگ مو در دوران بارداری
رنگ مو در دوران بارداری
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۶
محصولات سینره
لیست محصولات سینره
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۶

زیبایی از کجا شروع می‌شود؟

زیبایی از کجا شروع می‌شود؟

زیبایی

زیبایی از کجا شروع می‌شود؟

شروع زیبایی در اعماق ذهن نیمه هشیار شما نهفته است. مردم آن طوری شما را می‌بینند که خودتان حس می‌کنید. بنابراین اصلا مهم نیست که شما چقدر به خودتان سخت بگیرید، یا اینکه با ورزش و رژیم های غذایی چه مقدار لاغر کنید، کماکان ممکن است شما از نظر خودتان خوب بنظر نیایید، پس دیگران هم شما را زیبا نخواهند دید.
از طرف دیگر، ممکن است شما کمی چاق باشید، اما زیباترین دختر روی زمین هم بنظر بیایید! همه ی این‌ها بر می‌گردد به اینکه ذهن شما چگونه عمل می‌کند و اینکه شما می‌خواهید ذهنتان چگونه عمل کند. البته ذهن شما می‌تواند همسوی خواست شما یا ضد شما عمل کند، این، اراده ی شماست که تکلیفش را مشخص خواهد کرد.

  • چیزهای دیگر را فراموش نکنید!
    این حرف‌ها بدین معنی نیست که هیچ کاری نکنید و فقط بنشینید و آرزو کنید که فکر مثبت شما نتایج مثبتی به ارمغان بیاورد! همان‌طور که گفتم، این موضوع تنها شروع زیبایی است. پس برای زیبایی تان بکوشید، اما آنرا تبدیل به یک وضعیت بحرانی برای خودتان نکنید. مطمئنا تعجب خواهید کرد که تفکر مثبت چه نیروی قوی‌ای دارد و چقدر واکنش‌ها را نسبت به شما مثبت خواهد کرد. پس نگران نباشید.
    بیشتر لبخند زدن هم معمولا جزو چیزهاییست که توصیه می‌کنیم همیشه رعایت کنید. لبخند، تأثیر درمانی دارد، مردم زمانی که لبخند می‌زنند زیبا‌تر بنظر خواهند رسید!
  • فقط به یک آینه اعتماد کنید!
    هرگز خودتان را در ویترین یا درب های شیشه‌ای مختلف نگاه نکنید! منظورم این است که هر جایی که امکانش بود مدام سر و ظاهرتان را بررسی نکنید! این کار هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. این کار، بعلت تفاوت در انحنای سطوح آینه های مختلفی که خودتان را در آن‌ها می بینید، فقط چیزها را بدتر خواهد کرد. آن‌ها معمولا انعکاس نادرستی به شما می‌دهند. سعی کنید فقط از یک آینه استفاده کنید و ترجیحا هم آینه خودتان.
    با این روش زمانی که صبح خانه‌تان را ترک کنید، تمام روز را حال خوبی خواهید داشت، چرا که در آینه تان، خودتان را خوب و زیبا آراسته و دیده اید. اتفاق دیگری که خواهد افتاد این است که با مدام نگاه نکردن خودتان در آینه های مختلف، از نظر دیگران شخص خودبینی بنظر خواهید رسید و این اصلا شخصیت خوبی نیست.
    امیدوارم که این نصیحت های کوتاه اما مهم، برای شما هم جواب دهد، به خاطر داشته باشید تمام چیزی که احتیاج دارید فقط این است که به خود و به زیبایی هایتان باور پیدا کنید.
زیبایی از کجا شروع می‌شود؟Reviewed by سه رخ on May 12Rating: 4.5زیبایی از کجا شروع می‌شود؟در این مقاله میخواهیم بدانیم زیبایی از دید متخصصین زیبایی از کجا شروع می‌شود؟

4 دیدگاه ها

  1. کمند گفت:

    من یه جا خوندم که آینه تصویر واقعی مارو ۸ برابر جذاب تر نشون میده ! دیگه به آینه هم نمیشه اعتماد کرد

  2. asl گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *