آرایش لایت
آرایش صورت ملایم
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۷
برداشتن کاور ناخن
آموزش برداشتن کاور ناخن
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۷

آرایش صورت بیضی

آموزش آرایش صورت بیضی

آرایش صورت بیضی

آرایش صورت بیضی

   آرایش صورت روشی برای زیبا سازی چهره است اما به شرطی که متناسب با فرم صورت و رنگ پوست انتخاب شود. بسیاری از خانم ها نمی دانند چه آرایشی برای فرم صورتشان مناسب تر است. اگر یکبار هم به آرایشگاه رفتید می توانید از آرایشگرتان در مورد فرم صورت خود و آرایش مناسب برای آن مشورت بگیرید. در این مطلب ما آرایش مناسب برای صورت های بیضی شکل را به شما اموزش می دهیم:
1. گریم ملایم
   روش های بسیاری برای گریم صورت وجود دارد که باید متناسب با فرم صورت انتخاب شوند، اگر چهره بیضی شکل دارید کافیست تنها به حالت چهره خود تکیه کرده و نیازی به روش های پیچیده گریم نیست. چهره های بیضی شکل گریم ملایمی نیاز دارند تا حالت کشیده صورت کمتر ظاهر شود.
2. لب ها
   افرادی که صورت های بیضی شکل دارند نباید همزمان آرایش لب و آرایش چشم غلیظ داشته باشند زیرا تناسب صورت را بر هم میزند. بهتر است یکی از این دو را آرایش کنید. 
3. آرایش چشم ها
   افرادی که صورت بیضی شکل دارند می توانند به راحتی انواع آرایش چشم را برای چشمان خود استفاده کنند . از طرفی با توجه به رنگ پوست خود می توانید از سایه کرم رنگ و مژه های پر و بلند برای آرایش چشم نیز استفاده نمایید.
4. گونه ها
   یکی از نکات مهم در انجام آرایش و دستیابی به یک آرایش زیبا استفاده از رژگونه برنزه برای زیباتر نشان دادن گونه ها است. برای آرایش گونه ها می توان از رژگونه های پررنگ و یا از رنگ های طبیعی تر استفاده نمود. در نظر داشته باشید اگر چهره بیضی شکل دارید نیازی به استفاده بیش از اندازه از کرم برنزه و یا رژگونه نیست و با مقدار کمی از آن نیز می توانید به بهترین شکل ممکن گونه ها را آرایش کنید. زیرا استفاده از مقدار زیادی از رنگ های برنزه صورت شما را از حالت طبیعی خارج کرده و مصنوعی نشان خواهد داد. بنابراین سعی کنید که از رژگونه و یا کرم برنزه تنها برای هایلایت کردن گونه ها استفاده نمایید.
5. رنگ های مختلف
   هرگز در انجام آرایش از رنگ های یکسان برای هایلایت صورت و رژگونه استفاده نکنید. سعی کنید که اگر از رژگونه تیره استفاده می کنید در مقابل از سایه های هایلایت روشن تری استفاده نمایید و یا برعکس اگر از سایه های تیره استفاده می کنید از هایلایت های روشن تری روی گونه ها و یا برای زیرسازی استفاده نمایید.
6. رنگ رژگونه
   کسانی که چهره های بیضی شکل دارند بهتر است با توجه به رنگ پوست خود از رنگ رژ گونه های مرجانی، صورتی کم رنگ و یا رز مانندی استفاده نمایند. در ضمن برای زدن رژگونه فرچه را از داخل به خارج صورت حرکت دهید.
7. برق لب
   برق لب روی چهره های بیضی مانند یک معجزه گر عمل می کند، این به این معنی که اگر آرایش چشم ملایمی دارید می توانید از هر رنگ رژی استفاده کرده و با زدن برق لب روی لب ها، زیبایی آن را دو چندان کنید.

آرایش صورت بیضیReviewed by سه رخ on May 8Rating: 3.0آرایش صورت بیضیافرادی که صورت های بیضی شکل دارند برای آرایش چهره خود نیاز به آرایشی متعادل بر روی لب ها یا چشم ها دارند تا تناسب صورت حفظ شود. در این مقاله آرایش صورت بیضی را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که صورت های بیضی شکل دارند برای آرایش چهره خود نیاز به آرایشی متعادل بر روی لب ها یا چشم ها دارند تا تناسب صورت حفظ شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *