بهترین آرایشگاه عروس
انتخاب آرایشگاه عروس
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷
کاربردرژگونه بژ
رژگونه بژ
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۷

آرایش صورت کشیده و سبزه

آرایش صورت لاغر و سبزه

آرایش صورت کشیده و سبزه

آرایش صورت کشیده و سبزه

   بهترین مدل آرایش برای صورت های لاغر و کشیده که رنگ سبزه دارند مدلی است که فرم صورت کشیده را به فرم های صورت گردی و بیضی نزدیک کند.به راحتی می توان با رنگ آمیزی درست در هنگام میکاپ صورت فرم کشیده و لاغر صورت را نرمال کرد. برای کرم زدن به پوست تیره و سبزه باید دو یا سه رنگ کرم را مخلوط نمایید تا حدی که یک یا دو درجه از پوست روشن تر شود و این مخلوط کرم را حتما با یک پد به طور یکنواخت روی پوست پخش نمایید زیرا یکنواخت نبودن کرم روی پوست های تیره و سبزه بیشتر و سریع تر مشخص می شود. پس از این که رنگ پایه پوست خود را کامل نمودید حتما از یک پنکینگ پودری شفاف استفاده نمایید و روی پوست را با آن پوشانده و سعی کنید پنکینگ را به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید تا با این کار پوست خود را فیکس کرده باشید.
   مدل ابرو و آرایش ابرو  یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت لاغر و کشیده می باشد. بهترین مدل ابرو برای افرا با صورت لاغر و کشیده ابرو های نسبتا پهن و صاف است و به علاوه ابرو ها باید به سمت بالا و دو طرف صورت باشند تا کشیدگی صورت کمتر به نظر برسند. مژه مصنوعی یکی از بهترین راه ها برای پر نشان دادن صورت های کشیده و لاغر می باشد پس استفاده از ان را فراموش نکنید. بهترین مدل آرایش چشم برای افرادی با صورت کشیده و لاغر آرایش به صورت هشتی است که باید مدل سایه چشم به دو طرف صورت مایل شده و به سمت انتهای ابروها برود.
   با رژ گونه می توانید گونه ها را برجسته نشان دهید و برای کشیدن رژگونه باید حالت خنده بر روی چهره خود داشته باشید و سپس زیر برآمدگی حاصل از خندیدن را با کمک برسی پهن به دو طرف صورت مخصوصا گوش ها رژ گونه بزنید. با این کار صورت پر تر به نظر می رسد. افرادی که پوستاشنا سبزه است نباید از رنگ های نارنجی و قرمز برای رژگونه استفاده کنند زیرا این رنگ ها مناسب پوست های تیره نیست و باید حتما رنگی تیره تر از نارنجی و قرمز انتخاب نمایید تا نگاه جذاب تری داشته باشید. رنگ سایه و رنگ رژ لب برای آرایش صورت های لاغر و کشیده باید  روشن و شاد باشد. استفاده از رژ لب های براق را کنار بگذارید و به هیچ وجه از رژ لب های شرابی ، قرمز و قهوه ای استفاده نفرمایید.

خط چشم خود را متضاد رژلب خود انتخاب کنید یعنی از خط چشم های براق استفاده کنید و از سایه های به رنگ کدو تنبل ، طلایی ، صورتی و دودی در آرایش چشم خود استفاده کنید.

آرایش صورت کشیده و سبزهReviewed by سه رخ on May 7Rating: 3.0آرایش صورت کشیده و سبزهخانم هایی که صورت کشیده و سبزه دارند باید برای آرایش چهره خود ره رنگ پوست و فرم صورت دقت کنند تا پوست تیره تر و کشیده تر نمایان نشود. در این مقاله آرایش صورت کشیده و سبزه را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که صورت کشیده و سبزه دارند باید برای آرایش چهره خود ره رنگ پوست و فرم صورت دقت کنند تا پوست تیره تر و کشیده تر نمایان نشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *