اهمیت رنگ در روش میکروپیگمنتیشن
رنگ میکروپیگمنتیشن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶
آموزش طراحی ناخن
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶

عادت های اشتباه زیبایی – قسمت سوم

عادت های اشتباه زیبایی کدامند

عادت های اشتباه زیبایی

عادت های اشتباه زیبایی

  • فراموش کردن گردنتان
    فراموش کردن مرطوب کردن و استفاده از کرم ضدآفتاب برای مناطق پایین‌تر از فک، گردنتان را برای عناصر محیطی باز می‌گذارد و می‌تواند باعث شود علائم پیری، زودتر پدیدار شوند.متخصصین زیبایی در آرایشگاه می‌گوید هنگامی‌که شما بطور روزانه از این محصولات روی صورتتان استفاده می‌کنید ، یادتان باشد هیچ قسمتی از پوستتان (از نوک گوش که گاهی فراموش میشود، تا کل صورت و دست‌هایتان) را در معرض سرطان قرار ندهید.
    وقتی هر روز از مرطوب کننده استفاده کردید و سپس به صورتتان ضد آفتاب زدید، همین کار را برای گردنتان هم انجام دهید. سعی کنید حرکات دستتان از پایین گردن به سمت بالا باشد. متخصص زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: «حرکت به سمت بالا باعث تحریک پوست و جلوگیری از ضعیف شدن پوست می‌شود. همین حرکت به ظاهر ساده، تضمین می‌کند که تمام گردنتان مورد محافظت قرار می‌گیرد.»
    هیچوقت از صابون‌های خشن، مواد پاک کننده‌ی مبتنی بر مواد شوینده و صابون، و محصولات ضد پیری شامل اسید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک یا رتینول برای گردن خود استفاده نکنید. دکتر کرانت می‌گوید: «در پوست گردن به اندازه‌ی صورت غدد سباسه برای تولید چربی وجود ندارد. بنابراین پوست گردن از صورت، ظریف‌تر و شکننده‌تر است.
  •  استفاده‌ی بیش از حد از نی!
    یک متخصص پوست در آرایشگاه می‌گوید: «در حالی که استفاده از نی برای نوشیدن قهوه، نوشابه، و چای، برای جلوگیری از تیره شدن دندان‌های مروارید رنگتان راهی هوشمندانه بنظر میرسد، اما استفاده‌ی زیاد، می‌تواند باعث ایجاد چین و چروک در اطراف دهانتان شود.هرازگاهی، کار کشیدن از ماهیچه‌های اطراف دهانتان واقعا چیز خوبیست، اما بار‌ها و بارها خم کردن عضلات اوربیکولاریس (عضلات اطراف دهان) برای مکیدن نوشیدنی از طریق نی، می‌تواند باعث ایجاد خطوط عمودی بالای لب شما شود.»متخصص زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: هنوز هم می‌توانید از نی استفاده کنید. اما بجای اینکه آنرا در وسط لب‌هایتان قرار دهید، سعی کنید بیشتر با ملایمت و باگوشه‌ی لب‌هایتان بنوشید.
عادت های اشتباه زیبایی - قسمت سومReviewed by سه رخ on Jun 8Rating: 4.5عادت های اشتباه زیباییدر این مقاله میخواهیم عادت های اشتباه زیبایی را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. رضوان گفت:

    مرسی خیلی عالی بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *