ماسک بستن منافذ پوست
تیر ۲, ۱۳۹۷
ماسک رفع موی روی بینی
از بین بردن موهای ریز روی بینی
تیر ۳, ۱۳۹۷

آرایش عروس با حجاب

آموزش آرایش عروس با حجاب

آرایش عروس با حجاب

آرایش عروس با حجاب

در بسیاری از کشورهای اسلامی عروس خانم ها با حجاب اسلامی مراسم عروسی خود را برگزار می کنند. این عروس خانم ها از پوشش مناسب و پوشیده در مراسم عروسی خود بهره برده و از آرایش متناسب با حجاب خود استفاده می کنند. در بعضی شهرهای ایران و در بعضی از شهرهای ترکیه عروس خانم ها با حجاب کامل در مراسم عروسی خود ظاهر می شوند. در این ویدیو مدلی از آرایش عروس محجبه را به شما آموزش می دهیم. این مدل آرایش بیشتر در ترکیه قابل استفاده است. 
   توصیه ما این است خانم هایی که تمایل دارند در مراسم عروسی خود با حجاب حاضر شوند از آرایشی ملایم و اروپایی استفاده کنند. زیرا آرایش غلیظ با مدل پوشش عروس تناقض دارد. در ضمن آرایش غلیظ برای خانم های محجبه چهره ای عبوس و ناراحت را ایجاد می کند. در این ویدیو شاهد مدلی از آرایش برای عروس محجبه هستید که در ان تکنیک های آرایشی به صورت کامل اجرا شده است. 

آرایش عروس با حجابReviewed by سه رخ on Jun 24Rating: 2.0آرایش عروس با حجابعروس خانم هایی که تمایل دارند در شب عروسی خود حجاب کامل داشته باشند و فقط صورت خود را آرایش کنند ویدیو زیر را مشاهده نمایند. در این ویدیو مدل آرایش عروس با حجاب آموزش داده می شود.

عروس خانم هایی که تمایل دارند در شب عروسی خود حجاب کامل داشته باشند و فقط صورت خود را آرایش کنند ویدیو زیر را مشاهده نمایند.

دیدگاه ها بسته شده است