کرم پودر مناسب پوست شما چیست
کرم پودر مناسب پوست شما چیست؟
دی ۲۱, ۱۳۹۵
طرز صحیح آرایش خط چشم
طرز صحیح خط چشم
دی ۲۲, ۱۳۹۵

چند راه جالب برای فرنچ ناخن

آموزش چند راه فرنج ناخن

آموزش فرنج ناخن

چند راه فرنچ ناخن بی نقص :

  • از چسب نواری استفاده کنید:

      اگر شما خیلی مهارت کشیدن خطوط صاف ندارید، میتوانید کمی کار خود را با استفاده از چسب نواری راحتتر کنید. وقتی که لاک ناخن ها کاملا خشک و آماده فرنچ شد، یک تکه چسب نواری را جایی که میخواهید فرنچتان انجام شود بالای نوک ناخن ها بچسبانید. چسب نواری قسمت بیشتر ناخن را میپوشاند و فقط بخش هایی که میخواهید فرنچ انجام شود باز میماند. حالا آن قسمت های باقی مانده ناخن را لاک سفید بزنید. حتی اگر اشتباه کنید و لاک برون بزند ایرادی ندارد چون لاک روی چسب نواری میخورد و در نهایت شما یک خط صاف فرنچ دارید. وقتی که لاک خشک شد چسب ها را بکنید تا فرنچ مانیکور شما معلوم شود.

  • از چسب بانداژ استفاده کنید:

      چسب های پهن که مخصوص مصارف ارتوپدی و جراحی و زخم بندی است. حتی برای جلوگیری از تاول کفش زدگی روی پوست پا هم میچسبانند. از این چسب بانداژ هم برای فرنچ ناخن ها می توانید استفاده کنید چون لبه های صافی دارد و خط فرنچ بی نقصی بدست میآید. وقتی که شما لاک ناخن را زدید، صورتی روشن یا بژ یا هر رنگ دلخواه و لاک خشک شد. از چسب بانداژ روی ناخن ها بزنید و مانند مرحله قبل لاک سفید به نوک ناخن ها بزنید و اجازه دهید خشک شود بعد چسب را بکنید، بیرون زدگی های لاک روی چسب کنده میشود و خط بی نقص فرنچ باقی میماند.

  • از لاک غلط گیر استفاده کنید:

      به نظر عجیب میرسد ولی اگر لاک زدن بخصوص لاک سفید برای شما دردسر دارد میتوانید از لاک غلط گیر استفاده کنید. دو نوع لاک غلط گیر در بازار موجود است -سرگرد و ماژیکی- نوک لاک غلط گیر ماژیکی چون مربعی است استفاده از آن برای ایجاد یک فرنچ بی نقص نوک ناخن ها بسیار راحتتر است. از لاک غلط گیر به جای لاک ناخن استفاده کنید و سپس روی آن را برق ناخن بزنید. کسی متوجه تفاوت آنها نخواهد شد و شما در وقت خیلی صرفه جویی کرده و صاحب یک فرنچ زیبا شده اید.

چند راه جالب برای فرنچ ناخنReviewed by Pantea Paydar on Jan 11Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *