کاشت ناخن در آرایشگاه برای چه کسانی مناسب نیست
چگونه از روغن برای تقویت ناخن هایتان استفاده کنید؟
فروردین ۴, ۱۳۹۶
برس موی مناسب
برس موی مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟
فروردین ۴, ۱۳۹۶

بهترین لاک آبی با توجه به رنگ پوست شما کدامست؟

لاک آبی با توجه به رنگ پوست

لاک آبی

 بهترین لاک آبی با توجه به رنگ پوست شما کدامست؟

هزاران کتان سایه روشن، آبی خاکستری تیره، آبی یخی و ملوانی وجود دارد، اما شما کدامیک را انتخاب می‌‌کنید؟  مانیکوریست های معروف در آرایشگاه  آنها به شما نشان می‌دهند که که کدام رنگ آبی مناسب پوست شماست.

  • رنگ پوست‌های روشن
    اگر پوست صورت شما  روشن است، متخصصین زیبایی در آرایشگاه  پیشنهاد می‌کند که از رنگ‌های روشن‌تر مانند آبی روشن یا آبی استفاده کنید. آنها می‌گوید: بعد از اینکه لاک زدید، رنگ پوست نزدیک به گوشه‌های ناخنتان را چک کنید، اگر رنگ آن مایل به قرمز یا خاکستری به نظر رسید، پس این رنگ مناسب شما نیست.کسانی که پوست روشن دارند هم می‌توانند از لاک آبی تیره استفاده کنند، اما مانیکورهای مجلسی زمانی زیباتر به نظر می‌رسند که هنوز هاله‌ای از رنگ آبی در آن وجود داشته باشد، در واقع با رنگ سیاه و تیره تضاد داشته باشد.
  • پوست‌هایی با رنگ معمولی
    یک قانون کلی در مورد رنگ‌ها می‌گوید که، لاکی را انتخاب کنید که زمینه‌ای از رنگ پوستتان در آن وجود داشته باشد. متخصصی زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: زنانی با رنگ پوست معمولی باید از رنگ آبی استفاده کنند که ته رنگ‌های گرم‌تری داشته باشد. من عاشق رنگ آبی با زمینه‌ی بنفش هستم، همان رنگی که بیشتر دخترانی با رنگ پوست عسلی انتخابش می‌کنند، مانند جنیفر لوپز. لاک فیروزه‌ای هم انتخاب خیلی خوبی است.
  •  پوست‌هایی به رنگ تیره
    بگذارید خبر خوشی درباره‌ی لاک‌هایی به رنگ آبی تیره بشنویم! این رنگ محبوب در آرایشگاه ، مورد پسند بسیاری از افراد با پوست‌های تیره قرار گرفته مخصوصا انواع براق آن. دبورا می‌گوید: آنها حتی می‌توانند لاک‌هایی به رنگ آبی کبود را هم امتحان کنند که بسیار امروزی به نظرمی‌رسد. همچنین متخصصین در آرایشگاه می‌گوید: فقط از رنگ‌های آبی روشن دوری کنید، چرا که باعث می‌شود رنگ پوستتان گچی به نظر برسد.
بهترین لاک آبی با توجه به رنگ پوست شما کدامست؟Reviewed by سه رخ on Mar 24Rating: 4.5لاک آبی با توجه به رنگ پوستدر این مقاله میخواهیم به بررسی این موضوع که بهترین لاک آبی با توجه به رنگ پوست شما کدام مناسب تر است؟

3 دیدگاه ها

  1. sara گفت:

    ممنون خیلی مفید بود

  2. setare گفت:

    Merc az site khobeton

  3. setare گفت:

    merci kheyli khob bod

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *