نحوه انجام فرآیند میکرونیدلینگ بر روی پوست
نحوه انجام میکرونیدلینگ بر روی پوست
فروردین ۱۸, ۱۳۹۶
روش رنگ کردن مو سفید
رنگ کردن موی سفید
فروردین ۱۹, ۱۳۹۶

آرایش لب‌های گرادینت

آرایش لب‌های گرادینت

لب‌های گرادینت

آرایش لب‌های گرادینت

یک روش مهم زیبایی در کشور کره که در حال حاضر بسیار جذاب است، آرایش لب گرادینت است. از آنجاییکه هر چیزی در کره جنوبی مد شود سرانجام در جاهای دیگر هم رواج میابد (این کشور، نبض روش‌های زیبایی و جذابیت را در دست دارد) لازم است که قبل از هدر دادن وقت، همین حالا درباره‌ی لب‌های گرادینت صحبت کنیم.
لب گرادینت، یک روش ساده است تا لب‌هایتان را طوری آرایش کنید که انگار یک بستنی چوبی قرمز را مکیده‌اید و این ظاهر را برای چند ساعت حفظ کنید. اگر از سایه‌ی رنگهای قرمز و صورتی استفاده کنید، می‌تواند بسیار طبیعی باشد، یا اگر رنگ‌هایی مانند انواع بنفش، آبی و سبز را بکار ببرید، می‌تواند بسیار جذاب باشد.
با وجود آنکه این نوع آرایش لب، مدت زیادی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، ما ظاهر و ظرافت این سبک خاص را دوست داریم. ببینید که چطور لب‌ها کاملا طبیعی بنظر می‌رسند؟ انگار که یک آب‌نبات گیلاسی در دهانتان بوده. این نوع آرایش یک روش جالب برای تغییر ماهرانه آرایش لبتان است و انجام آن هم فوق العاده آسان است.

  • کانسیلر، پایه یا رژ لب خنثی مورد علاقه‌تان را بردارید و از آن برای کشیدن خط بیرون لبهایتان استفاده کنید. برای هماهنگ کردن خط لب با رنگ پوستتان، کانسیلر یا رژ لب خنثی را کمی محو کنید. اگر کاملا مطابقت نداشت مهم نیست زیرا این، یک آرایش آسان و سریع است و لازم نیست که زیاد دقت کنیم.
  •   رژ لب صورتی پررنگ یا قرمز یا سایه لب مورد علاقه‌تان را بردارید و روی وسط لب پایین و نزدیک به داخل دهانتان به آرامی چند ضربه بزنید. همین کار را با لب بالا هم انجام دهید.
  •  رنگ این قسمت را با استفاده از یک قلم مو، انگشتان دست و یا یک گوش پاک کن روی بقیه لبتان پخش کنید. سپس برای اتمام کار، لب‌هایتان را محکم ببندید و باز کنید.
آرایش لب‌های گرادینتReviewed by سه رخ on Apr 8Rating: 4.5آرایش لب‌های گرادینتدر این مقاله میخواهیم آموزش آرایش لب‌های گرادینت را از نظر متخصصین زیبایی بررسی کنیم

5 دیدگاه ها

  1. یاسی گفت:

    ممنون از سایت خوبتون

  2. بهاره گفت:

    خیلی عالی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *