تونیک صورت
تونیک پوست چیست؟
آبان ۸, ۱۳۹۶
کانسیلر های آرایشی
انواع کانسیلر
آبان ۸, ۱۳۹۶

آرایش لب نازک

آرایش لب

آرایش لب نازک

آرایش لب نازک

   لب های باریک موجب مسن تر نشان دادن چهره خواهند شد و زیبایی صورت را کاهش می دهند. خانم هایی که دارای لب های باریک هستند نیازی نیست نگران ظاهر خود باشند زیرا می توان به سادگی با کمک لوازم آرایشی لب ها خود را پهن و حجیم کرد. برای حجیم کردن لب ها به کمک لوازم آرایشی باید طبق آموزش زیر عمل کنید:
   ابتدا باید توسط کرم پودر یا پوشاننده ها ی آرایشی لب ها را کاملاً بی رنگ کرد. سپس خط لب را بالاتر از خط های لب طبیعی بکشید. رنگ رژ لب و خط لب را باید متضاد هم انتخاب کنید تا کاملا خط لب در آرایش مشخص باشد. به کمک یک خط لب تیره گوشه های لب را از روی خط لب قبلی دوباره بکشید و یک خط نازک به کمک آن خط لب تیره که استفاده کردید در وسط لب های بالا و پایین بکشید. برق لب حجم دهنده ای را  روی لب های خود بزنید. 
   سعی کنید برق لبی انتخاب کنید که ضد آب بوده و ماندگاری طولانی تری داشته باشد. سپس از روی برق لبی که استفاده شده کمی رژ لب به گوشه ی لب ها بزنید. البته توجه کنید که رژ لب به اطراف لب مالیده نگردد. آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه به افرادی که لب های نازک دارند توصیه می کنند همیشه از رژ لب های حجم دهنده استفاده نمایند تا ظاهر لب ها را به حالت طبیعی و زیبا نمایان کند. 

آرایش لب نازکReviewed by سه رخ on Oct 30Rating: 3.0آرایش لب نازکلب های نازک می تواند تأثیر منفی در چهره داشته و آرایش صورت را برهم زند. اما می توان به کمک لوازم آرایشی این نقص را برطرف کرد. در این مقاله نحوه آرایش لب های باریک را به شما آموزش می دهیم.

لب های نازک می تواند تأثیر منفی در چهره داشته و آرایش صورت را برهم زند. اما می توان به کمک لوازم آرایشی این نقص را برطرف کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *