آموزش آرایش چشم
آرایش چشم
اسفند ۱۴, ۱۳۹۶
لایه برداری پوست با بخور بابونه
پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور بابونه
اسفند ۱۴, ۱۳۹۶

نکات آرایش لب

آرایش لب

نکات آرایش لب

نکات آرایش لب

   براي انتخاب رنگ رژ لب مي توان آن را کنار لب قرار دهید و هماهنگي رنگ را با صورت بررسی کنید. براي زدن رژ لب، لبها را در آرامش کامل به حالت کشيده و جدا از هم (به حالت لبخند) نگاه داشته و سپس از رژلب استفاده نمایید. آرايش لب ها مي تواند به جذابيت و زيبايي صورت اضافه و يا آن را کم کند. نزدن رژ لب بهتر از زدن آن به طور نامرتب يا با رنگ هاي نامناسب است. با رژ لب مي توان به راحتی فرم لب ها را زيباتر و اصلاح کرد و با ساير اعضاي صورت متناسب نمود.
   دقت کنید قبل از زدن رژ لب بايد لبها کاملا تمير باشند. فونديشن يا پودر معمولا روي لبها هم زده مي شود. زیرا با این کار ماندگاری رژلب شما بیشتر خواهد شد. با استفاده از مداد مخصوص خط لب، اول لب بالا را کشیده که از گوشه لب شروع و به طرف وسط ادامه دارد، سپس لب پايين را بکشید. همچنين رنگ مداد لب را کمي تيره تر از رنگ خود رژ انتخاب نمایید. بعد از تعيين رنگ مناسب، رژ لب را ابتدا به لب بالا و سپس به لب پايين بزنید. توجه داشته ياشيد که با آرايش ترميمي درست مي توان فرم لبها را به صورت دلخواه نمایان ساخت.

نکات آرایش لبReviewed by سه رخ on Mar 5Rating: 3.0نکات آرایش لببرای آرایش لب ها باید نکاتی را رعایت نمایید تا فرم لب های شما زیباتر از همیشه نمایان شود و حالت آن به فرم صورت هماهنگ شود. در این مقاله این نکات را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش لب ها باید نکاتی را رعایت نمایید تا فرم لب های شما زیباتر از همیشه نمایان شود و حالت آن به فرم صورت هماهنگ شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *