انواع عطرها
دسته بندی انواع عطرها
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
معرفی ده برند برتر لاک ناخن
معرفی ده برند برتر لاک ناخن
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵

رفع لک های پوستی با روش های طبیعی

رفع لک پوستی

لک پوستی

رفع لک های پوستی با روش های طبیعی

رعایت نکردن اعتدال در خوردن موجب آسیب‌ به کبد و بروز بیماریهای پوستی می‌گردد. لکه‌های صورت بیشتر به تغذیه انسان مربوط می‌شود لذا تغذیه ناسالم به کبد آسیب می‌زند. کبد 2500 آنزیم در بدن ترشح می کند که اگر تغذیه ناسالم باشد ، آنزیم‌های مورد نیاز بدن ترشح نمی‌شود و تعادل بدن به هم می‌خورد. در نتیجه آسیب کبد ، نشانه‌ها و مشکلاتی مثل جوش و لک روی پوست ظاهر می‌شود. کبد طبیعت گرمی دارد که نسبت به مصرف بعضی از غذاها حساسیت نشان می‌دهد لذا این حساسیت کبد باعث بروز مشکلات پوستی می‌شود. آسیب‌های پوستی دو نوع هستند. آسیب‌های بیرونی پوست که در اثر عوامل بیرونی مثل آفتاب شدید ، تماس پوست با مواد شیمیایی و حساسیت زا و … ایجاد می‌شود و آسیب‌های درونی پوست که به صورت لکه‌ها و جوش ، اگزما بر روی پوست ظاهر می شود که منشاء آن کارکرد نادرست کبد است.
 
 
 رفع لک های پوستی با روش های طبیعی
 
 
 
 
نباید عاشق یک نوع غذا شویم زیرا در این صورت در خوردن آن اعتدال را رعایت نمی کنیم که باعث آسیب به کبد و بروز بیماری‌های دیگر در بدن می گردد. بنابراین در طب سنتی غذاهایی را توصیه می کنیم تا کبد به حالت تعادل برگردد و لک‌ها از بین برود و پوست لطیف و شفاف شود.
رفع لک های پوستی با روش های طبیعی
 
لک و پیس در اثر از بین رفتن سلول های رنگدانه‌ی پوست بصورت لک های سفید بر روی سطح پوست در تمام قسمت‌های بدن ظاهر می‌شود که علت آن متعادل نبودن کبد و تغذیه ی نامناسب فرد است. کبد مرکز غم است و زود آسیب می‌بیند پس باید به سلامت آن اهمیت دهیم. معمولا برای بیمارانی که مشکل حاد پوستی داشته باشند ، مصرف لبنیات را که باعث خستگی کبد می شود، متوقف می کنیم و برای جبران کلسیم مورد نیاز فرد چهار مغز که شامل فندق ، بادام ، پسته و گردو است را جایگزین لبنیات می‌کنیم.
 
مصرف زیاد گوشت نیز مانند لبنیات موجب آسیب به کبد می‌گردد بنابراین مصرف بیش از 3 مرتبه در هفته گوشت قرمز را توصیه نمی‌کنیم لذا می‌توان کمبود پروتئین را با استفاده بیشتر میوه و سبزی جبران نمود. بسته به نوع و شدت آسیب پوستی افراد ، در درجه‌ی اول حذف لبنیات و گوشت قرمز را توصیه می کنیم و در مرحله بعد پرهیز از خوردن غذاهای آماده ، فست فود و تنقلات مثل چیپس و پفک و …  را به بیمار توصیه می کنیم.
 
بهتر است افراد زمان را به گونه‌ای انتخاب کنند تا کمتر در معرض تابش شدید نور خورشید قرار بگیرند. اگر بیماری از نوع خفیف باشد ، دوره‌ی درمان آن 3 هفته تا یک ماه زمان می‌برد و اگر بیماری حاد باشد ، درمان آن 4 تا 6 ماه به طول می انجامد.
 
برای
رفع لک های پوستی با روش های طبیعیReviewed by Tannaz lotfy on Feb 9Rating:

2 دیدگاه ها

  1. سارا گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *