آموزش روش تست عطر و ادکلن
روش تست عطر و ادوکلن
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷
تشخیص رنگ پوست
شناخت رنگ اصلی پوست برای آرایش درست
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷

آرایش مناسب مجالس عزا

آرایش مناسب مجلس ختم

آرایش مناسب مجالس عزا

آرایش مناسب مجالس عزا

    به احتمال زیاد با خواندن این تیتر این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا مجلس عزا هم نیاز به آرایش داد و آیا اصلا در چنین مجلسی جایز است که آرایش داشته باشیم؟ جواب این سوال قطعا خیر است اما از آنجایی که متاسفانه اخیرا در جامعه ما به نام تمیزی و مرتب بودن و کلماتی از این قبیل، مجوزی برای آرایش آن هم از نوعی که واقعا در خور آن مکان و جای خاص نیست صادر شده، سعی کردیم در این مطلب مطالبی را برای آرایش های مناسب برای محیط ها و مجالس عزا به خانم های عزیز آموزش دهیم تا بتوانند همواره متناسب با فضا و مکانی که در ان قرار دارند چهره خود ار آراسته و زیبا سازند:
1- شانه زدن ابروها به سمت بالا که می توان آن را با ژل ابروی بی رنگ انجام داد.
2- استفاده از ضد آفتاب رنگی به جای کرم پودر و پنکیک.
3- زدن فرمژه به مژه ها بدون ریمل و یا گاهی تنها یکی دو بار زدن برس ریمل از نوع ضد آب بر روی مژه ها آن هم تنها برای مژه های بالا.
4- با یک مداد قهوه ای هاله ای کمرنگ در پشت و زیر چشم ها بکشید و با انگشت خود آن را کمی پخش و محو نمایید.
5- آرایشی که مناسب مجالس ختم و عزاست نیاز به هیچ نوع سایه ای حتی مات و کمرنگ ندارد چون زدن سایه تمام آرایش صورت را نمایان می سازد حتی اگه کمرنگ باشد. 
6- توصیه می کنیم از رژ لب بخصوص از نوع براق استفاده نکنید و به جای آن تنها با یک مداد لب همرنگ لب یعنی مدادی به رنگ بژ یا رنگ پوست، کرم و خردلی رنگ، خط لب بکشید و همان مداد را بر روی کل لب نیز بکشید تا لب ها علاوه بر فرم گرفتن و زیبا تر شدن حالت آرایشی مشخص و واضحی به خود نگیرند.
7- رژ گونه حتی کمرنگ تمام آرایش چهره را مشخص می کند، پس توصیه می کنیم از رژ گونه در مراسم عزاداری و مجالس ختم استفاده نکنید تا آرایش به همان حالت ملیح و ملایم باقی بماند .

آرایش مناسب مجالس عزاReviewed by آرایشگاه on May 19Rating: 3.0آرایش مناسب مجالس عزابسیاری از خانم ها برای حضور در مجالس ختم و عزا با استفاده نادرست از لوازم آرایشی چهره خود را آرایش می کنند که موجب ایجاد ناهماهنگی چهره با محیط می شود. در این مقاله آرایش مناسب برای مجلس عزا را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها برای حضور در مجالس ختم و عزا با استفاده نادرست از لوازم آرایشی چهره خود را آرایش می کنند که موجب ایجاد ناهماهنگی چهره با محیط می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *