مدل مو مناسب صورت کشیده
مدل موی مناسب برای صورت‌های کشیده
اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
جلوگیری از چرب شدن مو
چگونه از چرب شدن موهایمان جلوگیری کنیم؟
اسفند ۲۹, ۱۳۹۵

محصولات آرایشی را امتحان کنید

محصولات آرایشی را امتحان کنید

محصولات آرایشی

محصولات آرایشی را امتحان کنید

‌این یک اشتباه رایج است که بجای امتحان کردن کرم روی صورت، آنرا روی دست امتحان کنید. متخصص زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: «شما که نمی‌خواهید از کرم پودر روی دستتان استفاده کنید، بنابراین چرا آنرا آنجا تست کنید؟» وی ادامه می‌دهد: «بهترین مکان برای تست کردن رنگ کرم پودر، بالای خط فکتان است. مقدار کمی از کرم پودر را روی صورتتان بزنید، آنرا پخش کنید و سپس ببینید که رنگش بر روی پوستتان چگونه است.»
تست محصولات زیبایی، بسیار مهم است. اگر محصولی را در داروخانه و  یا آرایشگاه زیر نور فلورسنت امتحان کنید، احتمالا رنگ واقعی آن و‌ اینکه چگونه ظاهرتان را تغییر می‌دهد را متوجه نمی‌شوید. چراغ‌های فلورسنت، نور قرمز کم و نور سبز بالایی دارند. زمینه‌ی پوست‌های عادی مقدار زیادی رنگ سبز دارد. اگر آرایش نیز عناصر سبز داشته باشد، نتیجه اغراق آمیز خواهد بود. برخی از آینه‌های آرایشی تنطیماتی برای انواع مختلف روشنایی دارند. البته آنها معمولا در فروشگاه‌ها در دسترس نیستند. بنابراین با خودتان یک آینه داشته باشید، پس از تست بیرون بروید و در نور طبیعی صورتتان را نگاه کنید.

برای انتخاب بهترین مکان برای خرید محصولات زیبایی، جوانب مثبت و منفی‌ای وجود دارند، اما متخصصین زیبایی موافقند که اگر توانایی دارید، به یک آرایشگر قابل اطمینان در آرایشگاه مراجعه کنید که احتمالا مکانی با نور مناسب برای انتخاب کرم پودر و محصولات مناسب دارد. اگر به یک فروشگاه که مجموعه‌ای از برند‌های مختلف را دارد بروید هم، می‌توانید بطور رایگان نمونه‌های مختلف را بگیرید تا در خانه امتحان کنید. اما برندهایی که‌این نمونه‌ها را دارند، ممکن است گران باشند. داروخانه احتمالا برای شما نمونه‌هایی ندارد، اما محصولاتش مقرون به صرفه‌تر است.دفعه‌ی بعد که نیاز به خرید کرم پودر داشتید، روی‌ این موضوع تمرکز کنید که می‌خواهید کرم پودرتان چه کاری برای پوستتان بکند. برای یافتن مناسب‌ترین فرمول برای صورتتان، کمی تحقیق کنید. با ‌این کار می‌توانید خرید کردن را به سرگرمی تبدیل کنید و موفق باشید! همانطور که باید باشد!

محصولات آرایشی را امتحان کنیدReviewed by سه رخ on Mar 18Rating: 4.5محصولات آرایشی را امتحان کنیددر این مقاله متخصصین زیبایی در آرایشگاه تاکیید میکنند محصولات آرایشی را امتحان کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *