چرا جوش بعد از اپیلاسیون
جوش بعد از اپیلاسیون
اسفند ۱۴, ۱۳۹۵
کاشت ناخن
کاشت ناخن
اسفند ۱۵, ۱۳۹۵

چند نکته برای مراقبت از بدن

چند نکته برای مراقبت از بدن

مراقبت از بدن

چند نکته برای مراقبت از بدن

در کنار تمام روتین‌های زیبایی، مراقبت از بدنتان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه ی این راهنما می‌توانید چند ترفند کوتاه و کاربردی برای مراقبت از بدنتان بخوانید.

  • شما معمولا از پوست صورتتان لایه برداری می‌کنید، اما در مورد پوست بدنتان چطور؟ اگر میخواهید پوست بدنتان نیز نرم و صاف بماند، ۲ تا ۳ بار در هفته از لایه بردار استفاده نمایید تا پوست های مرده ی بدنتان از بین بروند.
  • توجه داشته باشید که داشتن یک رژیم غذایی متعادل هم، مانند مصرف آب کافی در طول روز چیزی است که به آن نیاز دارید تا علاوه بر تناسب وزن، بدن زیبایی نیز پیدا کنید.
  • بدن شما به مقدار مشخصی خواب احتیاج دارد، چرا که در طول خواب است که بدن شما مجددا انرژی گرفته و دوباره جوان می‌شود. برای داشتن چشمانی درخشان و رنگ و رویی سالم، باید هر شب ۷ تا ۸ ساعت بخوابید.
  • وقت گزاشتن برای حمام رفتن کمک خواهد کرد تا علاوه آسودگی اعصابتان، بدن شما نیز به خوبی استراحت کند و انرژی بگیرد. در‌واقع حمامی با روغن و نمک حمام معطر، بسیار برای شما مفید است.
  • فراموش نکنید که هر روز پوستتان را مرطوب کنید. مرطوب نگاه داشتن پوست از خشک شدن و چین و چروک افتادن آن جلوگیری می‌کند. اگر پوستتان خیلی خشک است، بجای لوسیون می‌توانید از کره ی بدن استفاده نمایید.
  • باشگاه رفتن و پیگیری یک برنامه ی تمیرینی به تنهایی کافی نیست، سعی کنید هر روز در برخی از تمرینات تنفسی عمیق، افراط کنید! این کار باعث می‌شود سیستم ایمنی بدنتان و همچنین تنفستان قوی شود.
چند نکته برای مراقبت از بدنReviewed by سه رخ on Mar 5Rating: 4.5چند نکته برای مراقبت از بدندر این مقاله میخواهیم چند نکته برای مراقبت از بدن را از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه را بررسی کنیم

22 دیدگاه ها

  1. کاملیا گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

  2. پری گفت:

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  3. پروانه گفت:

    Merc az site khobeton

  4. pani گفت:

    Merc az site khobeton

  5. بانو گفت:

    خیلی خوب بود

  6. ستاره بانو گفت:

    Khli khob bod

  7. sahar گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

  8. زهرا گفت:

    خووووب بود مرسیییی

  9. پروانه گفت:

    بسیار خووووب

  10. پرستو گفت:

    مرسی خوب بود

  11. maryam گفت:

    عـــــــــــــــــــــالــــــــــی ❤❤❤❤❤❤❤

  12. mona گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *