آرایش ترکیه ای
آموزش آرایش چشم طرح ترکی
مهر ۱۴, ۱۳۹۶
مهم ترین فرق صافی ژاپنی با کراتینه برزیلی
فرق صافی ژاپنی با کراتینه برزیلی
مهر ۱۴, ۱۳۹۶

آرایش مناسب صورت گرد

آرایش صورت گرد

آرایش مناسب صورت گرد

آرایش مناسب صورت گرد

کرم پودر
   قبل از استفاده از کرم پودر توصیه می کنیم اول از یک ضد آفتاب خوب استفاده نمایید و پس از جذب کامل آن حال از کرم پودر مناسب استفاده نمایید. آرایشگران در آرایشگاه به افرادی که صورت گرد دارند توصیه می کنند از کرم پودر های هلویی رنگ، بسته به روشنی و تیرگی پوست استفاده کنند. رنگهای هلویی چون پایه ای صورتی رنگ دارند گردی چهره را خواهند گرفت. بعلاوه استفاده از رنگهای خیلی روشن برای آرایش صورت های گرد توصیه نمی گردد.
خط چشم و سایه چشم
   مدل خط چشم برای افرادی که به آن علاقه دارند بسیار مهم است . اگر چشم های درشتی دارید توصیه می کنیم که خط چشم نکشید و فقط پلک بالا و پایین را ریمل بزنید. اما اگر چشم های شما خیلی درشت نیستند می توانید از یک خط چشم شکسته و رو به بالا برای حالت دادن به چشم ها استفاده کنید.

   مناسب ترین رنگ سایه برای چشمها رنگ های تیره مانند خاکستری تیره و دودی است. ترجیحاً سایه باید حالت تیز و رو به بالا داشته باشد. اگر تمایل دارید از رنگهای روشن سایه مطابق با رنگ لباس خود برای آرایش چشم ها استفاده نمایید حتما برای زیر ساز سایه از رنگهای دودی و تیره استفاده کرده و بعد روی آنها سایه های روشن براق را بزنید. با این کار زیبایی سایه چشم را بیشتر خواهید کرد.
رژگونه
 برای زدن رژگونه بهتر است گونه ها را به سمت داخل دهان کشیده و با برس نرم و پهن رژگونه را درست از روی برآمدگی گونه به سمت بالا به حالت دورانی تا نزدیکی چشمها بزنید تا به کشیده تر نشان دادن صورت شما کمک کند.
رژ لب
   برای کشیده نشان دادن صورت بهتر است از یک رژ لب پررنگ و یا یک رنگ گرم استفاده کنید. زیرا ای نوع آرایش لب قسمتی از پهنی صورت را گرفته و چهره ای ظریف تر به شما می بخشد.
آرایش ابروها
   در صورت های گرد حتما باید ابروها را رو به بالا برداشته و به آن ها حالت شکسته و زاویه دار یا منحنی دهید تا گردی صورت را کم کند و چهره را به حالت کشیده و بیضی شکل نزدیک تر سازد. هرگز ابروها را گرد نکنید زیرا باعث گرد تر شدن صورت شما خواهد شد.

آرایش مناسب صورت گردReviewed by سه رخ on Oct 6Rating: 3.0آرایش مناسب صورت گردبرای آرایش کردن صورت های گرد باید به نکاتی دقت کنید تا از گردی چهره کاسته و صورت کشیده به نظر برسد. در این مقاله نحوه آرایش مناسب برای صورت های گرد را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش کردن صورت های گرد باید به نکاتی دقت کنید تا از گردی چهره کاسته و صورت کشیده به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *