آموزش رنگ موی تنباکویی
رنگ موی تنباکویی
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۶
آموزش رنگ موی دودی
رنگ موی دودی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۶

مواد غذایی خام برای پوست زیباتر

خوردن مواد غذایی خام برای پوست زیباتر

مواد غذایی خام برای پوست زیباتر

مواد غذایی خام برای پوست زیباتر

به گفته متخصصین زیبایی در آرایشگاه بسیاری از مواد غذایی، سلامت پوست را افزایش می دهند. اما برخی از آنها در هنگامی که به صورت خام خورده شوند، بیشترین فایده را برای شما دارند.

  • کلم پیچ و اسفناج
    کلم پیچ و اسفناج به سفت نگه داشتن پوست کمک می کنند زیرا آنها حاوی مواد مغذی گیاهی هستند که محافظت اضافی در برابر آسیب نور خورشید فراهم می کنند. اسفناج، بسیار مفید است زیرا سرشار از مواد مغذی به نام بتاکاروتن و لوتئین می باشد که مشخص شده قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهند.
    سعی کنید در هر هفته، حدود ۳ فنجان از هر یک از این دو سبزی برگ دار را مصرف کنید. هر یک به عنوان پایه یک سالاد لذیذ است، وقتی با هم مخلوط شوند، خوشمزه تر نیز می شوند.
  •  گردو و پسته
    گردو و پسته، منابع غنی از ویتامین های B و E هستند که به محافظت در برابر آسیب سلولی کمک می کنند. ویتامین E، یک آنتی اکسیدان قوی است که با رادیکال های آزاد و اکسیداسیون که پوست را پیش از موعد پیر می کنند، مبارزه می نماید. ویتامین های B نیز به گردش خون کمک کرده و به پوست، درخششی جوان و سالم می دهند.برای کمک به تجزیه قند و هضم آسان، این آجیل ها را با یک کربوهیدرات سالم مانند میوه جفت کنید.

  •  انواع توت ها و مرکبات
    توت ها حاوی آنتی اکسیدان های ضد پیری و همچنین فیبر هستند. یک ماده مغذی که به از بین بردن سموم قبل از آنکه باعث جوش شوند، کمک می کند. میوه های مرکبات سرشار از ویتامین C هستند. یک آنتی اکسیدان قوی که تولید کلاژن برای پوست نرم و انعطاف پذیر را افزایش می دهد.
    یک سالاد توت و مرکبات تازه را به عنوان یک درمان زیبایی خوشمزه، نوش جان کنید.
  •  سیب
    سیب ها نیز مانند مرکبات، سرشار از ویتامین C هستند که برای تولید کلاژن، مفید می باشد. مس موجود در سیب به تولید ملانین (رنگدانه قهوه) سیاه موجود در پوست که به عنوان یک محافظ طبیعی در برابر خورشید عمل می کند. کمک می کند.
    یک سیب خرد شده را به سالاد یا ماست تان اضافه کنید.
  •  شیر بادام
    این شیر آجیلی برای پوست شما فوق العاده است زیرا حاوی مس تقویت کننده کلاژن و همچنین ماده معدنی منگنز می باشد که به محافظت از پوست در برابر آسیب UV کمک می کند.
    شیر بادام را مانند شیر معمولی مصرف کنید. به عنوان یک نوشیدنی، روی غلات صبحانه یا مخلوط با میوه یخ زده برای یک اسموتی خوشمزه و مغذی.
مواد غذایی خام برای پوست زیباترReviewed by سه رخ on May 19Rating: 4.5خوردن مواد غذایی خام برای پوست زیباتردر این مقاله میخواهیم خوردن مواد غذایی خام برای پوست زیباتر را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. ژاله گفت:

    واقعا تأثیرات سیب رو دیدم و عالیه .مرسی از توضیحاتتون و سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *