درمان پوست حساس
درمان پوست حساس
اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
خرید لوازم آرایشی
محصولات زیبایی چه زمانی انقضا می‌شوند؟
اسفند ۲۵, ۱۳۹۵

آیا باید قبل از شامپو زدن از نرم کننده استفاده کنید؟

استفاده از نرم کننده قبل از شامپو زدن

شامپو زدن

آیا باید قبل از شامپو زدن از نرم کننده استفاده کنید؟

صرفنظر از اینکه شما از چه محصولاتی استفاده می‌کنید، به اکثر ما اینگونه آموخته‌اند که موهایمان را به یک روش بشوییم: شامپو زدن (آبکشی، کف آوردن شامپو، آبکشی، و تکرار) و سپس استفاده از نرم کننده. مگر اینکه جزو افرادی باشید که از شامپو استفاده نمی‌کنند و موهایشان را فقط با نرم‌کننده می‌شویند، که در اینصورت احتمالا کارتان کمی عجیب بنظر می‌رسد.
اما برندهای مراقبت از مو شروع به توسعه‌ی لاین‌های محصولاتی کرده‌اند که از ما می‌خواهند کاملا بر عکس این روش عمل کنیم: یعنی استفاده از نرم کننده قبل از شامپو زدن، و به گفته‌ی آنها، این یک ترفند بسیار ساده برای دستیابی به موهایی فوق العاده است.

متخصص زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: استفاده از نرم کننده قبل از شامپو، یک راه عالی برای تقویت موهای نازک است، بدون آنکه آنها روی سر بخوابند و کم حجم بنظر برسند. همچنین باعث افزایش ماندگاری سشوار موها می‌شود، و آماده کردن مو قبل از شستشو، به شامپو امکان می‌دهد که آسان‌تر و یکنواخت‌تر در موها پخش شود.  
انواع موهای نازک، تنها موهایی نیستند که از این روش سود می‌برند. دیماچکی می‌گوید موهایی که هایلایت هستند و بعد از شامپو براحتی گره می‌خورند یا مستعد چرب شدن هستند نیز، یک کاندید بسیار خوب برای استفاده از این روش می‌باشند.

آیا باید قبل از شامپو زدن از نرم کننده استفاده کنید؟Reviewed by سه رخ on Mar 15Rating: 4.5آیا باید قبل از شامپو زدن از نرم کننده استفاده کنید؟در این مقاله میخواهیم بدانیم از نظر متخصصین مو در آرایشگاه آیا باید قبل از شامپو زدن از نرم کننده استفاده کنید؟

3 دیدگاه ها

  1. setare گفت:

    Merc az site khobeton

  2. hana گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *