بینی کوچک و خوش فرم داشته باشید
بینی کوچک و خوش فرم داشته باشید
اسفند ۷, ۱۳۹۵
عوامل تخریب مو
عوامل تخریب مو
اسفند ۸, ۱۳۹۵

درمان طبیعی برای ناخن‌های زرد

درمان طبیعی برای ناخن‌های زرد

ناخن‌های زرد

5درمان طبیعی برای ناخن‌های زرد

به خوبی میدانیم پس از ماه‌ها لاک ناخن زدن در آرایشگاه ، هنگامی که متوجه می‌شوید ناخن‌هایتان کمی از کیفیت همیشگی‌شان افتاده، خجالت زده می‌شوید. ناخن‌های زرد کاملا رایج است و الزاما خیلی مهم نیست  بعلاوه مشکلی است که مبارزه با آن نیز خیلی ساده است.
متخصصین آرایشی در آرایشگاه  پیشنهاد می‌کنند برای اینکه دوباره ناخن‌هایتان بدرخشند، در عوض مراجعه به درمان‌های شیمیایی، این داروهای طبیعی و در کل بی خطر را امتحان کنید. این‌ها باعث خواهند شد تا بدون نیاز به زمان خاصی دوباره ناخن‌هایتان به شکل و شمایل نرمالشان در بیایند.

  • جوش شیرین
    متخصص زیبایی در آرایشگاه ، پیشنهاد می‌کند که جوش شیرین را با کمی آب مخلوط نمایید – ماده‌ی خمیر شکلی بدست می‌آید – ناخن‌هایتان را چند دقیقه‌ای در آن فرو ببرید. دقیقا به همان شکل که جوش شیرین می‌‌تواند لکه‌های سینک ظرف شوییتان را از بین ببرد، خواهد توانست ناخن‌های شما را هم از رنگ زردی که گرفته اند خارج کند!
  •  آب اکسیژنه
    متخصصین زیبایی آرایشگاه می‌گوید انگشتانتان را در آب اکسیژنه غوطه ور سازید. اما بدانید که این راه درمانی کمی بیشتر طول خواهد کشید: نیاز دارید تا چند روز ۵ دقیقه اینکار را انجام دهید تا نتیجه‌اش را ببینید.
  •  آبلیمو
    متخصص زیبایی در آرایشگاه توصیه می‌کند که بعنوان یک راه درمانی طبیعی واقعی، یک لیموترش را برش بزنید و ناخن انگشتانتان را به آن بچسبانید. اسید درون این میوه، میتواند بطور طبیعی ناخن‌های شما را سفید کند.
  •  روغن درخت چای
    برای اینکه ناخن‌هایتان در بلند مدت سالم و تمیز بنظر برسند، از این ضد عفونی کننده‌ی طبیعی روی ناخن‌ها و پایه‌ی ناخن‌هایتان استفاده نمایید، که می‌تواند پس از استفاده‌ی عادی به مدت دو تا سه ماه، زردی ناخن و حتی عفونت آنرا برطرف کند. استفاده از این روغن حتی می‌تواند ناخن‌های شما را از زرد شدن برای نخستین بار نیز جلوگیری کند.
  •  لاک‌های پایه‌ی طبیعی
    متخصص زیبایی در آرایشگاه می‌گوید همیشه بخاطر بسپارید که قبل از استفاده از هر لاک ناخنی، مخصوصا رنگ‌های تیره، بیس کت یا همان لاک پایه بمالید، بنابراین می‌توانید از تغییر رنگ ناخن‌هایتان پیشگیری کنید. از یک برند غیر شیمیایی که فاقد فتالات، پارابن، استون و انواع حلال‌ها هستند استفاده کنید.
درمان طبیعی برای ناخن‌های زردReviewed by سه رخ on Feb 26Rating: 4.5 درمان طبیعی برای ناخن‌های زرد در این مقاله ما میخواهیم بهترین روش درمان طبیعی برای ناخن‌های زرد توسط متخصصین زیبایی در آرایشگاه را در اختیار شما بگذاریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *