خط چشم افراد میانسال
خط چشم برای افراد میانسال
بهمن ۱۲, ۱۳۹۵
انتخاب خط چشم
انتخاب خط چشم بر اساس مدل چشم
بهمن ۱۲, ۱۳۹۵

نکاتی درباره لاک

نکات درباره لاک ناخن

نکاتی درباره لاک

نکاتی درباره لاک

زیبایی دستها برای خانومها خیلی موضوع مهمی هست. این زیبایی شامل داشتن پوست خوب وشفاف و ناخن های زیبا و بلند و خوشرنگ هست. لاکها لوازم آرایشی بهداشتی در آرایشگاه  هستن که خیلی به این زیبایی البته در رنگها و مکان مناسبش کمک میکنن. ولی انواع مختلفی دارن که  انتخاب درست اونها احتیاج به دقت و توجه بیشتری دارد.

Color nail polish

Color nail polish

رنگ لاک ناخن

رنگ لاک رو میشه از روی شیشه اون تشخیص داد. لاکها عموما بعد از خشک شدن هم 95% رنگ اولیه رو حفظ میکنن و در واقع تغییر زیادی نمیکنن. پس برای انتخاب رنگ مناسب در آرایشگاه ، فقط به شرایط خودتون و مکانی که قراره اون لاک رو استفاده کنین و رنگ لباستون و از همه مهمتر به رنگ پوست دستتون توجه کنین. چرا که به رنگ پوستهای مختلف، رنگهای خاصی جلوه میکنه و زیبا هست و ممکنه که هر رنگ لاکی به دست شما نیاد.

انواع رنگ پوست :

Nail polish with different skin color

Nail polish with different skin color

پوست روشن

بیشتر رنگهای به پوستهای روشن میاد و برای انتخاب رنگ مناسب، آزادی عمل بیشتری دارین. ولی به طور کلی رنگهایی مثل بنفش، صورتی ملایم و یا قرمز، روی پوست شما جلوه عالی داره. اگر پوست دست شما کمرنگ هست و به عبارتی رنگ پریده اس، بهتره از رنگهای آبی و سبز استفاده نکنین.

پوست  رنگ روشن متوسط

این رنگ پوست بهترین رنگ برای جلوه پیدا کردن لاک ناخن هست. اگر پوستی با رنگ روشن متوسط دارین، بهتره از لاکهای براق استفاده کنین که جلوه پوست دست شمارو چند برابر میکنه. برای پوست شما لاکهایی با رنگ آبی تیره، بنفش و صورتی براق بسیار زیبا میشه.

پوست گندمی (رنگ کمی تیره مایل به زرد)

این رنگ پوست هم با بعضی رنگها جلوه فوق العاده ای داره. رنگ مشکی و شکلاتی برای ناخن هایی که پوست دستشون گندمی هست خیلی زیبا میشه. و بهتره از رنگهای کمرنگ مثل صورتی های خیلی ملایم استفاده نکنین.پوست تیره برای پوستهای تیره هم رنگهای جیغ مثل قرمز و آبی توصیه میشه. لاک مشکی هم برای این پوسها مناسب هست.

لاک ناخن خوب

امروزه بازار از انواع مختلف لاکها اشباع شده وبا قیمتهای مختلفی عرضه میشن و نمونه های تقلبی هم کم نیستن. با توجه به این موضوعات، هنگام خرید لاک مناسب باید به مواردی توجه کنیم تا انتخابمون انتخاب خوب و مرغوبی باشه و برای ناخن ما ضرری نداشته باشه. چرا که بعضی از انواع لاک ها برای ناخن ضرر داره و اونها رو شکننده میکنه. و یا حتی ممکنه در بعضی ها، پوست اطراف ناخن حساسیت داشته باشه و فرد رو دچار مشکل کنه.

متخصصین زیبایی در آرایشگاه میگویند مواردی که مشخص میکنه لاکی که تهیه میکنین لاک مرغوبی هست یا نه : رنگ، قوام ، طول زمان خشک شدن، قدرت مواد و ماندگاری، قلم موی لاک و فقدان مواد سمی در مواد تشکیل دهنده هستن.که به ترتیب به بعضی از اونها اشاره میکنیم.

Good nail polish

Good nail polish

 

ماندگاری و قوام لاک ناخن

یکی از نکاتی که معمولا برای استفاده کنندگان لاک خیلی مهم هست، ماندگاری و قوام اون هست. لاک خوب و مرغوب حداقل باید یک هفته روی ناخن باقی بمونه. از طرفی هم باید با پاک کننده ها بهراحتی پاک شه و بعد از پاک کردن، نباید رنگ لاک روی ناخن بمونه. نکته دیگه ای که در لاک مهم هست، زمان خشک شدن اونه. لاک خوب، لاکی هست که زمان خشک شدنش کم باشه و بعد از حدود بیست ثانیه قوام پیدا کنه و بعد از یک دقیقه رد هیچ چیزی روش نمونه.

Brush on nail polish

Brush on nail polish

قلمو در لاک

قلموی لاک هم از موارد خیلی مهم هست. قلمو باید پرزهای بلند و جدا از هم داشته باشه و پر باشه. همچنین باید محکم باشه و حالت شل و ول نداشته باشه. از طرفی خیلی سفت هم نباشه و به راحتی و نرمی روی ناخن کشیده بشه. این نکته هم خیلی مهمه که پرزهاش نریزه.

نکاتی درباره لاکReviewed by Tannaz lotfy on Jan 31Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *