بهترین نکات آرایشی مردانه
نکات آرایش مردانه
مرداد ۴, ۱۳۹۶
بهترین آرایشگاه لاهیجان
بهترین آرایشگاه لاهیجان
مرداد ۵, ۱۳۹۶

نگهداری مو در تابستان

بهترین روش نگهداری مو در تابستان

نگهداری مو در تابستان

نگهداری مو در تابستان

متخصصین مو در آرایشگاه معتقدند که گرما و تابش مستقیم نور خورشید می‌تواند آسیب‌ های جدی را به موها وارد کند .

  •  تعرق و گرد خاک موجب چرب‌ شدن و ایجاد یک فضای مرطوب باعث می‌شوند که فضای مناسبی را برای رشد قارچ‌ های پوستی فراهم کنند. بهتر است افراد هر روز موهای‌شان را شست‌ و شو دهند و از چرب‌ شدن موها جلوگیری کنند.
  •  متخصصین در آرایشگاه این روزها ضد آفتاب‌های مخصوص مو را نیز تولید کرده‌اند تا افرادی که برای مدت‌ طولانی زیر تابش مستقیم آفتاب قرار می‌گیرند، بتوانند از شکنندگی و کدر شدن موهای‌شان جلوگیری کنند.
  •  با کوتاه‌ کردن موهای‌تان در فصل گرما می‌توانید از موخوره‌ شدن و تعریق بیش‌ از اندازه مو جلوگیری کنید، همین‌ طور شست‌ و شوی موی کوتاه راحت‌تر است و به‌ راحتی می‌توان از کرم‌ها و ضدآفتاب‌ها برای محافظت از پوست استفاده کنید. در فصل تابستان  باید از تمام مواد شیمیایی که حکم ضدعفونی دارند، در امان باشند و فورا موهای‌شان را با شامپوهای مناسب بشویند تا پوست سر حساسیت نشان ندهد و این موادهای شیمیایی باعث پایین‌ آمدن قوام و درخشندگی مو نشوند.
نگهداری مو در تابستانReviewed by سه رخ on Jul 27Rating: 4.5نگهداری مو در تابستاندر این مقاله میخواهیم بهترین روش نگهداری مو در تابستان را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *