ماندگاری برق لب
ماندگاری برق لب
بهمن ۱۱, ۱۳۹۵
فواید ژل بوتاکس
فواید ژل بوتاکس
بهمن ۱۱, ۱۳۹۵

هیدروردم پوست چیست؟

هیدرودرم پوست

هیدرودرم

هیدرودرم پوست چیست؟

پس از سال ها تلاش و کوشش محققان سیستمی پیدا کرده اند که با یک روش غیرتهاجمی و ملایم پوست را درمان کند . این روش به نام هیدرودرم شناخته می شود و به  کمک این روش یک لایه برداری کنترل شده روی پوست انجام شده و بهبود پوست به سرعت مشاهده می شود.

هیدرودرم پوست  یک روش لایه برداری است که پوست خارجی  و سلول های مرده آن را از بین می برد. لایه خارجی پوست بیشتر حاوی سلول های مردهپوست بوده و روی سطح بیرونی آن قرار دارد. روی این لایه پوست است که چروک و خطوط چهره به وجود می آید.

هیدروردم چیست

هنگامی که این لایه از بین می رود ، بدن شروع به فعالیت کرده و سعی می کند با جایگزینی پوست های جدید این سلول های مرده را با پوست های جدید جایگزین کند. بنابراین این روش معمولا به از بین بردن چروک ها و خطوط چهره کمک می کند و باعث می شود که پوست محکم تر و نرم تر گردد.
در این روش از دستگاهی استفاده می شود که به آن هیدرودرم می گویند و بدون به کار گیری این دستگاه لایه برداری پوست خطرناک خواهد بود. لازم به ذکر است که این پروسه کاملا بی خطر بوده و در آن هیچ ماده شیمیایی به کار برده نمی شود. به علاوه این روش عوارض بسیار کمتری نسبت به روش های مشابه داشته و به خصوص در مقایسه با روش هایی مانند میکرودرم نتیجه بهتر و عوارض کمتری به وجود خواهد آمد. به علاوه در این روش لایه برداری پوست کاملا کنترل شده است و حتی روی پوست های حساس هم امکان پذیر می باشد.

مزایای هیدرودرم پوست

این روش خطوط چهره و چروک ها را از بین می برد ، پوست را محکم کرده و از پیری و افتادگی آن جلوگیری می کند ، پوست هایی که آفتاب به آن ها آسیب رسانده است را درمان می کند ، منافذ پوست را درمان می کند ، پوست را نرم تر می کند ، اثر زخم ها را از بین می برد.

هیدرورم چیست

چه انتظاری باید از هیدرودرم پوست داشت

برخلاف روش هایی مانند میکرودرم پوست ، هیدرودرم از ابزاری استفاده کرده و لایه های پوست را بالا برده و محکم می کند. این در حالی است که در میکرودرم از ابزاری استفاده می شود و پوست یک منطقه باد شده و سپس داخل این قسمت سرم های کریستال های ریزی به آن منطقه از پوست و به سطح خارجی آن تزریق می شود. اما هیدردورم یک روش کاملا بدون کریستال است و همین امر درمان را ساده تر و کم درد تر می کند. به علاوه در این روش از یک الماس مصنوعی در سر دستگاه استفاده شده و این الماس بدون هیچ مشکلی تنها پوست خارجی صورت را از بین می برد. به علاوه در این روش پوست آبرسانی شده و نرم می شود. البته یکی از مهم ترین عوارض جانبی میکرودرم این است که پس از درمان پوست ملتهب و قرمز می شود. این موضع بسته به پوست فرد از یک تا چند ساعت طول کشیده و به خودی خود بهبود پیدا می کند. اما در هیدرودرم درمان تهاجمی نیست و در نتیجه عارضه خاصی در آن مشاهده نمی شود.

هیدروردم پوست چیست؟Reviewed by Tannaz lotfy on Jan 30Rating:

1 دیدگاه

  1. yasna گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *