طراحی ناخن مخصوص شب یلدا
آبان ۲۳, ۱۳۹۶
نگهداری از موچین
روش نگهداری از موچین ها
آبان ۲۳, ۱۳۹۶

آرایش پاتختی عروس

آرایش عروس

آرایش پاتختی عروس

آرایش پاتختی عروس

   یکی از سنت‌ های ایرانی ها مراسم پایتختی است که روز بعد از عروسی معمولاً برای هدیه دادن به عروس، خانم ها مهمانی بر پا می‌کنند. در این روز معمولاً برای عروس آرایشی ساده و اما رنگی انتخاب می کنند تا چهره عروس شاد و سرحال بنظر برسد و خستگی های جشن عروسی در چهره او نمایان نشود. معمولاً رنگ های شاد برای آرایش لب ها استفاده می شود. برای آرایش چشم ها معمولا آرایش غلیظ و سنگینی انتخاب نمی شود. زیرا چهره را خسته تر نشان خواهد داد. تیم این نوع آرایش معمولاًٌ تمی ساده دارد. به گونه ای که چهره عروس بعد از روز عروسی مانند یک زن میانسال نمایان نشود. 
   در بسیاری از آرایشگاه ها ابتدا به مدل و نوع چهره فرد توجه می کنند که چگونه می توان آرایش مناسب برای چهره را انتخاب کنند تا چهره حالتی زیبا و ملیح داشته باشد. بسیاری از عروس خانم ها ترجیح می دهند در منزل صورت خود را آرایش می کنند زیرا صبح بعد عروسی فرصت برای رفتن به آرایشگاه کم است. 

آرایش پاتختی عروسReviewed by سه رخ on Nov 14Rating: 3.0آرایش پاتختی عروسپاتختی یکی از مراسم های سنتی ایرانی ها است که صبح روز عروسی توسط خانم ها برگزار می شود و آرایش عروس در این روز آرایشی ساده و شیک است. در این مقاله آرایش پاتختی را به شما معرفی می کنیم.

پاتختی یکی از مراسم های سنتی ایرانی ها است که صبح روز عروسی توسط خانم ها برگزار می شود و آرایش عروس در این روز آرایشی ساده و شیک است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *