آموزش مدل مو مجلسی
مدل مو مجلسی
تیر ۱۹, ۱۳۹۷
آموزش شینیون با تور
شینیون با تور
تیر ۲۱, ۱۳۹۷

آرایش پوست تیره

آموزش آرایش پوست تیره

آرایش پوست تیره

آرایش پوست تیره

   افرادی که پوست تیره دارند باید برای آرایش و میکاپ خود دقت بیشتری داشته باشند. زیرا پوست تیره مانند پوست روشن قابلیت انجام بسیاری از خدمات آرایشی را ندارد. خانم هایی که پوست تیره دارند باید از کرم ها و زیر سازهایی برای پوست خود استفاده کنند که در حد متعادلی پوست را روشن کند. زیرا روشن شدن بیش از حد پوست موجب عدم سازگاری با پوست بدن می شود. همچنین برای ارایش گونه، چشم و لب ها نمی توان از هر رنگی برای پوست های تیره استفاده کرد. باید سعی کنید رنگ هایی انتخاب کنید که با چهره همخوانی بیشتری داشته باشند. 
   در این ویدیو ابتدا با انواع کانسیلر و کرم پودر پوست صورت را در حد نرمال روشن کرده و پوست را یکدست می کنیم. سپس برای آرایش لب ها و چشم ها از رنگ های صورتی و کمرنگ استفاده شده است. البته در این مدل آرایش از یک خط چشم بسیار زیبا استفاده شده است که حالت چشم ها را زیباتر می سازد. برای آرایش گونه نیز ار رژگونه بژ با هایلایتر صدفی رنگ استفاده می کنیم. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آرایش پوست تیرهReviewed by آرایشگاه on Jul 12Rating: 2.5آرایش پوست تیرهافرادی که پوست تیره دارند برای آرایش صورت خود باید از محصولات آرایشی در حد متعادل استفاده کنند تا چهره آن ها یکدست و هماهنگ با پوست بدن باشد. در این ویدیو آرایش مناسب برای پوست تیره را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که پوست تیره دارند برای آرایش صورت خود باید از محصولات آرایشی در حد متعادل استفاده کنند تا چهره آن ها یکدست و هماهنگ با پوست بدن باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *