مهم ترین نکات آرایشگاه داماد
نکات آرایشگاه داماد – قسمت دوم
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶
نکات لازم در استفاده از اتوی مو
نکات لازم در استفاده از اتوی مو
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶

درمان خانگی برای سوختگی تیغ

درمان خانگی سوختگی تیغ

درمان سوختگی تیغ

درمان خانگی برای سوختگی تیغ

      طبق نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه سوختگی تیغ، حتی هنگامی که کسی نتواند آن را ببیند، باز هم به اندازه کافی بد و آزار دهنده است. اما هنگامی که با بالا رفتن درجه حرارت، لباس های کوتاه تری می پوشیم، آن برجستگی های قرمز رنگ پوست ، نه تنها آزار دهنده بلکه ناخوشایند نیز می شوند. در این مقاله درمان های خانگی موثر، ارزان و آسان برای سوختگی تیغ شروع کنید!

  •  ماسک خیار و ماست
    نصف یک خیار پوست کنده را با یک قاشق غذاخوری ماست یونانی پرچرب در یک غذاساز یا مخلوط کن، با هم مخلوط کنید. این مخلوط را روی پوست قرمز و تحریک شده بمالید و اجازه دهید 20 ــ 15 دقیقه روی پوستتان بماند. سپس با آب گرم بشویید. خیار، هم رطوبت رسان است و هم خواص ضد التهابی دارد، در حالی که چربی ماست، پوست را مرطوب می کند و اسید لاکتیک نیز به لایه برداری ملایم پوست کمک می کند.
  •  کمپرس چای و نارگیل
    یک عدد چای سیاه کیسه ای را در آب داغ بخیسانید تا زمانی که کاملا مرطوب شود. آن را از آب بیرون بیاورید و بالای یک کاسه کوچک فشار دهید و آب خارج شده از آن را که چای بسیار غلیظ است، جمع آوری کنید. یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را با آن مخلوط کنید. با استفاده از پدهای پنبه ای، مخلوط چای و روغن نارگیل را روی پوست تحریک شده بمالید. چای سیاه که سرشار از اسید تانیک است، قرمزی و التهاب را کاهش خواهد داد، در حالی که روغن نارگیل با خواص ضد باکتری و ضد قارچ، به مرطوب کردن و التیام پوست کمک خواهد کرد.
  •  روغن زیتون و درخت چای
    2 تا 3 قطره روغن درخت چای را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی پوست تحریک شده توسط سوختگی تیغ ماساژ دهید. روغن درخت چای دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد قارچ است و روغن زیتون، پوست را مرطوب خواهد کرد.

 

سوختگی با تیغ چیست؟

مقابله با سوختگی و خارش بعد از اصلاح با تیغ

7 اشتباه در اصلاح با تیغ

درمان خانگی برای سوختگی تیغReviewed by سه رخ on Jun 18Rating: 4.5درمان خانگی برای سوختگی تیغدر این مقاله میخواهیم مهم ترین راه های درمان خانگی برای سوختگی تیغ را بررسی کنیم.

1 دیدگاه

  1. بانوی رویا گفت:

    خب بجای تیغ از کرم موبر استفاده کنیم بهتره بخدا این چیزا رو هم نداره اذیت هم نمیشید. اما ماسک یخ هم خوبه برای رفع این سوزش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *