نحوه‌‌‌ی استفاده از کانسیلربرای داشتن مژه پرپشت تر
نحوه‌‌‌ی استفاده از کانسیلر برای داشتن مژه پرپشت تر
فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
آموزش طرح بهاری ناخن
طراحی زیبای بهاری برای ناخن‌
فروردین ۲۸, ۱۳۹۶

یک ضد آفتاب خوب، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ویژگی‌های ضدآفتاب

ضد آفتاب

یک ضد آفتاب خوب، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

انتخاب یک ضد آفتاب مناسب، نسبت به استفاده از آن، اهمیت بیشتری دارد! بنابراین نکاتی کلیدی را  از دیدگاه متخصصین زیبایی در آرایشگاه به شما خواهیم گفت تا به ذهنتان سپرده و هنگام خرید، بهترین ضد آفتاب را انتخاب کنید:

. از وجود محافظت در برابر UVA مطمئن شوید

معمولاً تمام ضد آفتاب‌ها محافظت در برابر UVB را دارا هستند، اما محافظت در برابر UVA که نفوذ بیشتری در پوست داشته و باعث پیری زودرس و بوجود آمدن تومور بدخیم ملانوما می‌شود، چیزی است که اکثر آن‌ها در موردش کوتاه می‌آیند! پس برچسب محصول مورد نظرتان را بخوانید و از وجود محافظت در برابر UVA مطمئن شوید.

. حداقل، ضد آفتابی با SPF 30 یا بالاتر انتخاب کنید

تحقیقات نشان داده‌اند که اکثر مردم، تنها یک چهارم از مقدار ضد آفتاب مورد نیاز برای محافظت در برابر اشعه‌های مضر را به پوستشان می‌مالند! در نتیجه زمانی که از کرمی با SPF 15 استفاده می‌کنید، در حقیقت محافظتی با درجه‌ی SPF 5 نصیبتان خواهد شد! از اینرو پیشنهاد می‌کنیم حداقل کرمی با SPF 30 انتخاب کنید تا خیالتان راحت باشد.

. به SPF مواد آرایشی یا مرطوب کننده‌تان اتکا نکنید

معمولاً اکثر خانم‌ها به اندازه‌ای آرایش نمی‌کنند که کل سطح صورتشان پوشانده شود. از طرفی، مطابق با آزمایشی که در شرایط آب و هوایی معمول، یعنی دمای ۲۳ درجه و رطوبت ۴۰٪ انجام شده است، آرایش شما پس از چند ساعت گسترده شده و دیگر تمام سطح پوستتان را پوشش نمی‌دهد. پس پیشنهاد می‌کنیم SPF مواد آرایشی‌تان را به کرم‌های ضد آفتاب ترجیح ندهید و همیشه پیش از آرایش، اول ضد آفتاب بزنید.

. تصور نکنید که برای ضد آفتاب باید مبلغ زیادی پرداخت کنید

مگر در شرایطی که بسته‌بندی یا بوی یک کرم ضد آفتاب خاص، شما را محو خودش کرده باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد که بخاطر خرید ضد آفتاب حساب بانکی‌تان را خالی کنید!بنابراین تا زمانی که کرم ضد آفتاب مورد نظر شما، محافظت در برابرUVAوUVBرا برای شما فراهم کند، می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.از سوی دیگر، قیمت منصفانه‌ی یک ضد آفتاب به شما اجازه خواهد داد تا در استفاده از آن خساست نورزید!

یک ضد آفتاب خوب، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟Reviewed by سه رخ on Apr 17Rating: 4.5یک ضد آفتاب خوب، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟در این مقاله میخواهیم بدانیم از نظر متخصصین پوست در آرایشگاه یک ضد آفتاب خوب، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *