ماسک نعناع و عسل برای درمان سیاهی و لکه های دور چشم
درمان سیاهی دور چشم با ماسک نعناع و عسل
تیر ۵, ۱۳۹۶
آموزش گام به گام ریباندینگ مو
آموزش ریباندینگ مو
تیر ۶, ۱۳۹۶

خواص ماسک کاهو

بهترین خواص ماسک کاهو

خواص ماسک کاهو

خواص ماسک کاهو

این ماسک، پوست شما را نرم و لطیف می کند و ویژه کسانی است که دارای پوست بسیار خشکی هستند.متخصصین پوست در آرایشگاه این ماسک را برای خانوم های با پوست خشک بسیار پیشنهاد میکنند.
مواد لازم برای این ماسک عبارتند از:یک برگ کاهو، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق چایخوری آبلیمو تازه. برای تهیه این ماسک ابتدا کاهو را به صورت خیلی ریز خرد کنید و بکوبید. سعی کنید آب حاصل از کوبیدن کاهو هدر نرود و در میان قطعات خردشده کاهو بماند.
روغن زیتون را به کاهو اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست شود و در آخر آبلیمو اضافه کنید و آن قدر مخلوط کنید تا آبلیمو نیز با مواد ماسک یکی شود. سپس مواد این ماسک را به آهستگی با انگشت روی صورت (به غیر از دور چشم ها) بمالید به طوری که یک لایه کامل روی پوست را بپوشاند.
دقت کنید مواد ماسک از روی پیشانی داخل چشم سرازیر نشود، چون به علت داشتن آبلیمو دچار سوزش چشم می شوید. بعد از 15دقیقه پوست را با آب ولرم بشویید.

خواص ماسک کاهوReviewed by سه رخ on Jun 27Rating: 4.5خواص ماسک کاهودر این مقاله میخواهیم بهترین خواص ماسک کاهو را از دید متخصصین زیبایی وپوست و مو در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. سروناز گفت:

    واقعا ماسک کاهو نشنیده بودم چه باحال کنجکاوم کردین. من کاهو رو فقط برا لاغری شنیده بودم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *