پاک شدن خط چشم
جلوگیری از پاک شدن و ریختن خط چشم
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۷
آرایشگاه داماد خوب
آرایشگاه مردانه خوب
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۷

آرایش چاق نشان دادن صورت

آرایش صورت افراد لاغر

آرایش چاق نشان دادن صورت

آرایش چاق نشان دادن صورت

   خانم هایی که صورت لاغر دارند می توانند به روش های مختلف صورت خود را پاق تر و پر تر نشان دهند. یکی از این روش ها استفاده از میکاپ و آرایش است. معمولا نواحی سایه‌ دار و تیره صورت را لاغرتر و گودتر نشان خواهند داد. بنابراین خانم‌ ها و آقایانی که صورت لاغر دارند، باید صورت خود را روشن تر کنند تا فرم صور ت پرتر به نظر برسد. برای گریم و زیرسازی صورت های لاغر باید زیر گونه ها، امتداد چانه، هلال پیشانی، کناره  بینی بخصوص اگر بینی پهنی دارید را سایه تیره بزنید. در نظر داشته باشید رنگ کرم پودر باید دو درجه از رنگ پوست روشن‌ تر باشد.
   برای چاق به نظر رسیدن صورت مدل ابروها باید پهن، بلند، صاف و گوشه آن کمی متمایل به بالا باشد. خط چشم‌ را نباید خیلی به سمت بالا بکشید بلکه باید به دو طرف صورت مایل باشند. استفاده از ریمل به تنهایی کافی نیست. توصیه می کنیم از مژه مصنوعی استفاده کنید چون زیبایی چهره را دو چندان کرده و موجب چاق به نظر رسیدن صورت می شود. رنگ رژلب و سایه ای که استفاده می کنید باید خیلی روشن باشد تا صورت را بازتر نشان دهد. برای زدن رژ گونه بهتر است حالت خنده به چهره بدهید و سپس کمی زیر برآمدگی حاصل از خندیدن را با برسی پهن به دو طرف صورت به‌ خصوص سمت گوش‌ ها رژگونه بزنید تا گونه‌ ها برجسته و صورت پرتر دیده شود. برای صورت هایی که لاغر هستند باید مدل موها باز و شلوغ باشد و هرگز نباید موها را در قسمت بالای سر بست. برس زدن مو به بیرون موجب زیبایی چهره می‌ شود. آرایش مو در قسمت بالای سر تا بالای گوش‌ ها صورت و گردن را بزرگ نشان می‌ دهد.
   آقایانی که صورت لاغر دارند بهتر است صورت خود را کاملا اصلاح کنند و ریش و سبیل نگذارند. اگر اصرار زیادی به داشتن ریش دارند، باید خط روی گونه‌ ها را تا جایی که ممکن است هلال کنید. برای آرایش موها نیز توصیه می کنیم از مدهای امروزی پیروی کنید. کوتاه کردن موهای کناره‌ سر و بلند نگه‌ داشتن موهای بالا، صورت را لاغرتر نشان می‌دهد. آقایانی که صورت لاغری دارند بهتر است موهای کناره سر را بلند نگه داشته و آن را به سمت بیرون شانه بزنند.

آرایش چاق نشان دادن صورتReviewed by سه رخ on May 9Rating: 3.0آرایش چاق نشان دادن صورتبرای چاق نشان دادن صورت روش های مختلفی وجود دارد که ساده ترین روش آن استفاده از میکاپ و گریم است که هیچ گونه ضرری هم ندارد. در این مقاله نحوه چاق نشان دادن صورت با آرایش را به شما آموزش می دهیم.

برای چاق نشان دادن صورت روش های مختلفی وجود دارد که ساده ترین روش آن استفاده از میکاپ و گریم است که هیچ گونه ضرری هم ندارد.

دیدگاه ها بسته شده است