چشم مشکی
آرایش چشم مشکی
آذر ۲۷, ۱۳۹۶
مدل رنگ مو برای پوست گندمی
رنگ مو برای پوست گندمی
آذر ۲۷, ۱۳۹۶

آرایش چشم آبی با پوست برنزه

بهترین آرایش چشم آبی با پوست برنزه

آرایش چشم آبی با پوست برنزه

آرایش چشم آبی با پوست برنزه

متخصصین زیبایی در آرایشگاه می گویند بعد از این که رنگ پایه ی پوست خود را کامل کردید یعنی پس از پایان کرم زدن حتما از یک پنکینگ پودری شفاف استفاده کنید و روی پوست خود را با آن بپوشانید و سعی کنید پنکینگ را نیز به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید تا با این کار پوست خود را فیکس کرده باشید.همه ما می دانیم که استفاده از کرم برنزه و هایلایتر در کنار هم و با هم است ولی خانم هایی که پوست سبزه دارند بهتر است از این قسمت آرایش خود صرف نظر کنند. زیرا کرم برنزه برای پوست روشن مناسب است ولی پوست سبزه نیازی به آن ندارد.
تنها جایی از پوست سبزه که می تواند با رنگ صورتی زیبا دیده می شود، روی لب هاست. پس برای آرایش لب ها از رنگ صورتی کمرنگ استفاده کرده و از آرایش نیز می توانید استفاده کنید تا ظاهری جذاب ترداشته باشید. رژ لب قرمز رنگ هم روی پوست های سبزه بسیار زیبا می شود.
رنگ رژ گونه ی خود را از رنگ های نارنجی و قرمز انتخاب نکنید زیرا این رنگ ها مناسب پوست های تیره نیستند و سعی کنید حتما تیره تر از نارنجی و قرمز انتخاب کنید تا نگاه جذاب تری داشته باشید. از استفاده ی رژ لب های براق خودداری کنید و به هیچ وجه از رژ لب های شرابی ، قرمز و قهوه ای استفاده نکنید. خط چشم خود را متضاد رژلب خود انتخاب کنید یعنی از خط چشم های براق استفاده کنید و از سایه های به رنگ کدو تنبل ، طلایی ، صورتی و دودی در آرایش چشم خود استفاده کنید.

آرایش چشم آبی با پوست برنزهReviewed by سه رخ on Dec 18Rating: 3.0آرایش چشم آبی با پوست برنزهمتخصصین زیبایی در آرایشگاه می گویند بعد از این که رنگ پایه ی پوست خود را کامل کردید یعنی پس از پایان کرم زدن حتما از یک پنکینگ پودری شفاف استفاده کنید و روی پوست خود را با آن بپوشانید و سعی کنید پنکینگ را نیز به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید

آرایش چشم آبی با پوست برنزه  بعد از این که رنگ پایه ی پوست خود را کامل کردید یعنی پس از پایان کرم زدن حتما از یک پنکینگ پودری شفاف استفاده کنید و روی پوست خود را با آن بپوشانید و سعی کنید پنکینگ را نیز به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *